نهنگ ها و کوسه ها در کمین: خرید انبوه بیت کوین در بحبوحه ریزش بازار

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

نهنگ ها و کوسه ها بیش از ۷.۸۶۳ میلیارد دلار بیت کوین را بلعیدند، در حالی که معامله‌گران عجول دارایی‌های خود را فروختند. خرید انبوه بیت کوین توسط نهنگ ها یک شرکت تحلیلی برجسته می‌گوید سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین درحالی‌که معامله‌گران خرد از بازار عقب‌نشینی می‌کنند، مقادیر عظیمی از بیت کوین را به چنگ می‌آورند. […]

نهنگ بیت کوین

نهنگ ها و کوسه ها بیش از ۷.۸۶۳ میلیارد دلار بیت کوین را بلعیدند، در حالی که معامله‌گران عجول دارایی‌های خود را فروختند.

خرید انبوه بیت کوین توسط نهنگ ها

یک شرکت تحلیلی برجسته می‌گوید سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین درحالی‌که معامله‌گران خرد از بازار عقب‌نشینی می‌کنند، مقادیر عظیمی از بیت کوین را به چنگ می‌آورند.

در پستی جدید در شبکه اجتماعی ایکس، Santiment اعلام کرد که تعداد کیف پول‌های ارز دیجیتال که حداقل ۱۰۰ بیت کوین دارند، طی ۳۰ روز گذشته به سرعت افزایش یافته است.

«از آنجایی که قیمت‌های ارزهای دیجیتال انتظارات معامله‌گران خرد را برآورده نکرده‌اند، تعداد نهنگ های بیت کوین در حال افزایش است. در عرض یک ماه، ۲۸۳ کیف پول جدید با حداقل ۱۰۰ بیت کوین به شبکه اضافه شده‌اند و اکنون ۱۶,۱۲۰ کیف‌پول از این نوع در شبکه وجود دارد که رکورد ۱۷ ماه گذشته را شکسته است.»

تعداد نهنگ های بیت کوین

Santiment همچنین می‌گوید که کوسه های بیت کوین، یا همان اشخاصی که حداقل ۱۰ بیت کوین دارند، نیز در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند.

علاوه بر این، این شرکت تحلیلی اضافه می‌کند که نهنگ ها و کوسه های بیت کوین در عرض یک ماه بیش از ۷.۸۶۳ میلیارد دلار بیت کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند.

«در ماه گذشته، کیف پول‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین دارند، به طور کلی ۱۳۳,۳۰۰ بیت کوین دیگر جمع‌آوری کرده‌اند، در حالی که معامله‌گران کوچک‌تر با بی‌صبری دارایی‌های خود را به آن‌ها واگذار می‌کنند.»

انباشت بیت کوین

کاهش عرضه BTC در صرافی ها

علی مارتینز، تحلیلگر آنچین شناخته شده، با استفاده از داده‌های Santiment، به ۶۹,۸۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم اجتماعی X می‌گوید که عرضه بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال پس از کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار، به شدت کاهش یافته است.

«به نظر می‌رسد که برخی از بازیگران بزرگ، بیت کوین را در افت قیمت خریداری کرده‌اند! داده‌های آنچین Santiment نشان می‌دهد که در عرض ۴۸ ساعت، عرضه بیت کوین در صرافی‌ها ۴۰,۰۰۰ بیت کوین کاهش یافته است، که معادل حدود ۲.۴ میلیارد دلار است. این با افزایش چشمگیر خروجی‌ها از صرافی‌ها همزمان شده است!»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx