بازی تلگرامی گیمی (Gamee) چیست؟ آموزش بازی Gamee

بازی تلگرامی گیمی
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۸ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 18025 نفر

گیمی (Gamee) نامی آشنا در حوزه بازی‌های کسب درآمدی یا همان Play to Earn ها است. گیمی یک پلتفرم بازی‌های موبایلی با سابقه است که زیر مجموعه‌ای از بازی‌های شرکت معروف انیموکا برندز (Animoca Brands) می‌باشد. این پلتفرم که یکی از برترین اکوسیستم‌های بازی‌های کژوال (casual) بر بستر تلگرام است، با افتخار از داشتن ۷۵ میلیون کاربر ثبت‌نامی در سراسر جهان سخن می‌گوید. هدف اصلی گیمی، تسهیل ورود گیمرهای عادی دنیای وب ۲ به دوره‌ی وب ۳ از طریق بازی‌های سرگرم‌کننده و آموزشی است. اما بازی گیمی چیست؟ چگونه در تلگرام آن را اجرا کنیم؟ و چگونه از طریق بازی Gamee به کسب درآمد مشغول شویم؟ این‌ها سوالاتی است که در این مقاله به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

بازی تلگرامی گیمی (Gamee) چیست؟

بازی‌های تلگرامی، بازی‌های هستند که از طریق پلتفرم تلگرام اجرا می‌شوند. تلگرام با ادغام شبکه اوپن نتورک یا همان TON امکان راه اندازی این دسته از بازی‌ها، که به بازی‌های Tap to Earn معروف هستند، را فراهم کرده است. شاید نام نات کوین، همستر کامبت، تپ‌سواپ و … را شنیده باشید؛ این بازی‌ها همه در دسته بازی‌های Tap to Earn قرار می‌گیرند. با این حال، بازی تلگرامی گیمی تفاوت‌های فاحشی با سایر رقبای خود دارد. این بازی دارای یک توکن بلاکچینی با نماد GMEE است که در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش می‌شود. همچنین، به واسطه این برنامه می‌توانید بسیاری از بازی‌های سرگرم کنننده را از طریق تلگرام به صورت فردی و یا با دوستانتان بازی کنید. البته این تنها مشخصه قابل توجه بازی Gamee نیست. با مطالعه ادامه مقاله، خودتان به این نکته پی خواهید برد!

معرفی و نحوه بازی تلگرامی گیمی

برای شروع بازی، ابتدا باید بازی Gamee را بر روی تلگرام خود اجرا کنید. برای اینکار می‌توانید از این لینک استفاده کنید. پس از استارت ربات گیمی، با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

بازی تلگرامی گیمی

همانطور که مشاهده می‌کنید، این بازی شامل قسمت‌های مختلفی است. پایین صفحه، گزینه‌های MINE، EARN، SPIN، WATDROP و WALLET را میبینید. در صفحه ماین (تصویر فوق)، بالای صفحه، میزان دارایی شما به علاوه تعداد تیکت‌های بازی مشخص شده است. دارایی خود را می‌توانید برداشت کنید و از تیکت‌هایتان نیز می‌توانید برای ارتقای قابلیت‌های متعدد بازی گیمی استفاده کنید. کمی پایین‌تر، یک روزشمار معکوس را میبینید، که بیان‌گر هر دوره از بازی است. برای مثال در تصویر فوق، این روزشمار نشان می‌دهد که دوره فعلی بازی Gamee تا ۲۳ روز آینده ادامه خواهد داشت.

توکن WP چیست؟

امتیازهای داخل بازی تلگرامی گیمی با WP مشخص می‌شوند. هدف ابتدایی بازیکنان در این بازی، کسب WP بیشتر است. با این حال، میزان WP استخراج شده دارای محدودیت است. برای مثال در تصویر فوق، محدودیت استخراج WP، که با Your mining capacity مشخص شده، ۵ واحد است. امیتازهای WP هر ساعت افزایش می‌یابند. باری دیگر به تصویر بالا نگاه کنید؛ برای حسابی که در این تصویر مشاهده می‌کنید، نرخ به دست آوردن WPها، ۲.۵ واحد بر ساعت است. اما می‌توانید این نرخ را افزایش دهید. اگر بر روی آیکون علامت تعجب (!) کنار نرخ WP یا دکمه Boost your mining لمس کنید صفحه زیر باز می‌شود:

بازی تلگرامی گیمی

در این صفحه (مطابق تصویر فوق) می‌توانید لینک دعوت خود را کپی کنید و یا با زدن بر روی دکمه INVITE FRIENDS، کد دعوت خود را برای دوستان خود در تلگرام فرواد کنید. به ازای هر نفری که از طریق شما وارد بازی شوند، به درآمد WP شما در هر ساعت ۱۰ واحد اضافه می‌شود.

اگر همین صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید، با گزینه‌های زیر مواجه می‌شوید:

بازی تلگرامی گیمی

در قسمت Upgrade mining cap می‌توانید ظرفیت استخراج WP خود را افزایش دهید که به ۲۵۰ تیکت نیاز دارد. هربار که ظرفیت را افزایش دهید، به تیکت بیشتری نیاز خواهید داشت. در قسمت Stake می‌توانید با استیک توکن GMEE امتیاز بیشتری کسب کنید. برای اینکار به خرید GMEE نیاز دارید که اگر تازه به حوزه رمزارزها وارد شده‌اید، این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

همچنین اگر به تیکت بیشتری نیاز دارید می‌توانید بر روی گزینه Need more tickets یا بخش EARN لمس کنید تا لیستی از تسک‌ها برای شما به نمایش درآید. با انجام این تسک‌ها تیکت‌های بیشتری دریافت می‌کنید. این تسک‌ها شمال مواردی مانند پیوستن به شبکه‌های اجتماعی Gamee، متصل کردن کیف پول تون کوین به بازی و انجام برخی از بازی‌های ساده است.

یکی دیگر از قسمت‌های جذاب این بازی بخش SPIN است. در این بخش می‌توانید گردونه شانس بازی را به تعداد محدود بچرخانید و جوایزی را دریافت کنید که شامل تیکت و رمزارز تتر (USDT) است. هربار چرخاندن گردونه به مقداری تیکت نیاز دارد البته معمولا در هر روز می‌توانید دو یا سه بار این گردونه را به صورت رایگان بچرخانید. سعی کنید هر روز این گردونه را بچرخانید تا به روز هفتم (طلایی) برسید.

بازی Gamee

تب بعدی، WATDROP، قسمتی است که امتیازهای WP شما را نشان می‌دهد. پس از پایان هر دوره از بازی، می‌توانید با Claim کردن WPهای ماین شده آن‌ها را به این قسمت منتقل کنید.

بازی گیمی همچنین به شما امکان برداشت وجه را می‌دهد. برای برداشت باید وارد قسمت WALLET شوید و کیف پول تون کوینی خود را به برنامه متصل کنید. اگر با نحوه ایجاد کیف پول آشنایی ندارید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بازی Gamee

در قسمت Wallet، ابتدا باید کیف پول تون کوین خود را به بازی گیمی متصل کنید. پس از اتصال، گزینه Connet wallet، به Withdraw تغییر شکل می‌دهد. شما می‌توانید حداقل مبلغ ده دلار را از این قسمت برداشت کنید.

پس از پایان دوره بازی چه می‌شود؟

پس از اینکه دوره بازی به پایان می‌رسد شما می‌توانید با زدن بر روی گزینه CLAIM امتازهای WP خود را به قسمت WATDROP منتقل کنید. برای ماین دوباره، باید منتظر باشید تا بازی دوره جدید ماین را آغاز کند. گاهی تمام امتیازهای WP هر دوره قبل از به پایان رسیدن دوره زمانی بازی تمام می‌شوند که در این صورت بعد از یک یا دو روز دوباره فرایند ماینینگ WP آغاز می‌شود. برای شروع دوباره ماینینگ WP روی گزینه UNLOCK AND JOIN بزنید.

بازی های تلگرامی

در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر، کد watprotocol را وراد نمایید و بر روی گزینه unlock and mine لمس کنید تا فرایند ماین آغاز شود.

بازی تلگرامی گیمی

هنوز زمان مشخصی برای انجام ایردراپ امتیازهای WP از سوی تیم گیمی اعلام نشده است اما به محض اطلاع از این موضوع، آن را در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ ارزینجا با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۸ دیدگاه
4 4 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

8 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
رامین سیدی ملکی
رامین سیدی ملکی
10 روزها قبل

چگونه در بازی Gamee کد بدهیم خواهشاً راهنمایی کنید unbluck نوشته .ممنون

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
9 روزها قبل
پاسخ دهید  رامین سیدی ملکی

لطفا به مقاله مربوطه مراجعه نمایید
بازی تلگرامی gamee

سام
سام
9 روزها قبل
پاسخ دهید  رامین سیدی ملکی

سلام شما پیداکردین؟؟

Abbas
Abbas
9 روزها قبل
پاسخ دهید  رامین سیدی ملکی

watprotocol

سمیه نعمانی
سمیه نعمانی
8 روزها قبل

سلام چطور کد unlock event رو باید پیداکنیم راهنمایی کنید لطفا

صدیقه
صدیقه
2 روزها قبل

داخل کیف پولم این بازی و پاک کردم چطوری دوباره وارد کیف پولم کنم؟تو خود بازی آدرس و زده نمیشه دوباره وصلش کنم چکارکنم؟

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

8
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx