داده ها نشان می دهند که نهنگ های ریپل (XRP) رو به انقراض هستند

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

داده ها نشان می دهند که نهنگ های ریپل (XRP) رو به انقراض هستند در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت ریپل، تعداد کیف پول هایی که دارای مقادیر زیادی از ریپل (XRP) هستند، به سرعت رو به کاهش است. داده های Coin Metrics نشان می دهند که تعداد آدرس […]

داده ها نشان می دهند که نهنگ های ریپل (XRP) رو به انقراض هستند

داده ها نشان می دهند که نهنگ های ریپل (XRP) رو به انقراض هستند

در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت ریپل، تعداد کیف پول هایی که دارای مقادیر زیادی از ریپل (XRP) هستند، به سرعت رو به کاهش است.

داده های Coin Metrics نشان می دهند که تعداد آدرس هایی که حداقل دارای 1 میلیون ریپل هستند، در بازه زمانی 21 دسامبر تا 3 ژانویه از 1721 به 1567 آدرس کاهش یافته است. این موضوع حاکی از فروش مقادیر زیادی از ریپل در بازه ای کوتاه به دلیل نگرانی تریدرها از چشم انداز این ارز دیجیتال است.

همانطور که در تصویر زیر می توان مشاهده کرد تعداد آدرس هایی که بیش از یک میلیون ریپل در اختیار داشتند به صورت پایدار از اوایل سال 2019 رو به رشد بود اما به طور ناگهانی از ماه دسامبر این روند نزولی شد. داده ها نشان می دهند که تعداد این آدرس ها هم اکنون در پایین ترین سطح خود از ماه اکتبر سال 2019 قرار دارند.

نهنگ های ریپل (XRP)

 

نهنگ های ریپل (XRP)

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت ریپل به دلیل فروش غیر قانونی اوراق بهادار به ارزش 1.3 میلیارد دلار باعث نگرانی بسیاری در جامعه ارزهای دیجیتال شده است. با انتشار این خبر، ریپل بیش از 70٪ از ارزش خود را در مدت زمان کوتاهی از دست داد. به علاوه بسیاری از صرافی ها و صندوق های مالی با انتشار این خبر سعی کردند که فاصله خود را از این رمزارز تا حد ممکن افزایش بدهند.

روز سه شنبه شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل اعلام کرد که صندوق سرمایه گذاری Digital Large Cap Fund تمام ریپل های خود را فروخته است. شرکت مدیریت دارایی Bitwise نیز اقدام به حذف XRP از دارایی های خود کرد.

داده های Coin Market Cap نشان می دهند که در روز سه شنبه تمامی 15 رمزارز برتر از نظر ارزش بازار به جز ریپل بخت برگشته شاهد افزایش قیمت های خود بودند. در حال حاضر لایت کوین فاصله چندانی با ریپل از نظر ارزش بازار ندارد و احتمالا به زودی XRP در ادامه بدشانسی های خود جایگاه خود را به لایت کوین واگذار خواهد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx