هش ریت و سختی ماینینگ اتریوم به بالاترین سطح خود رسیدند!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6998 نفر

هش ریت و سختی ماینینگ اتریوم به بالاترین سطح خود رسیدند!

بعد از اینکه اتریوم موفق شد از بازه ۱۴۰۰ دلاری عبور کند، این ارز به سرعت با اصلاح رو به رو شد. با این وجود این ارز نزدیک بالاترین سطح خود در حال حاضر در بازه ۱۲۲۵ دلاری در زمان نگارش این مطلب ترید می شود.

در چند روز گذشته ETH به عنوان دومین رمرزارز برتر بازار شاهد افزایش در شاخص های کلیدی خود بوده است. سختی ماینینگ و هش ریت این آلت کوین با ثبتی رکوردی جدید به بالاترین سطح خود رسیدند.

سختی ماینینگ

سختی ماینینگ اتریوم

سختی ماینینگ اتریوم

براساس داده های منتشر شده توسط گلس نود (Glassnode)، سختی ماینینگ اتریوم رو به افزایش بوده و به رقم ۴۴۱۰T رسیده است. داده ها نشان می دهند که روند صعودی سختی شبکه این ارز دیجیتال از ۵ ژانویه سرعت بیشتری به خود گرفته است.

جالب است بدانید که با شروع سال جاری میلادی، اتریوم موفق شد که رکوردهای قبلی خود که در دوران اوج قبلی این ارز در سال ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ ثبت شده بود را جابجا کند.

افزایش هش ریت

افزایش سختی ماینینگ و هش ریت این ارز حاکی از سلامت و قدرت شبکه این ارز است که می تواند در عملکرد قیمتی اتریوم تاثیر بسزایی داشته باشد.

هش ریت شبکه اتریوم

هش ریت شبکه اتریوم

براساس داده های اتر اسکن (Etherscan)، هش ریت اتریوم نیز اخیرا به رکوردی جدید (۳۳۸,۲۱۳.۵۸۹۹ GH/s) رسیده که می تواند خبر خوبی برای تریدرها باشد.

استیکینگ قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰

خبر خوب دیگری که وجود دارد میزان اترهای استیک شده در قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ است. داده ها نشان می دهند که در حدود ۲.۷۹ میلیون اتر در این قرارداد استیک شده اند.

اترهای استیک شده در قرارداد سپرده اتریوم

اترهای استیک شده در قرارداد سپرده اتریوم

علیرغم اینکه BTC فاصله ای در حدود ۱۰ هزار دلار با بالاترین سطح خود دارد، اما ETH موفق شده که فاصله اش را با رکورد قبلی خود بسیار کاهش دهد. این موضوع حاکی از هماهنگ بودن شاخص های قدرتمند با قیمت این ارز دیجیتال است.

صعود این شاخص ها نشان می دهند همچنان علاقه بسیاری برای ماینینگ در شبکه اتریوم وجود دارد. و البته ماینینگ در بستر این شبکه نیز همچنان بیزنسی سودآور است.

افزایش درآمد ماینرها

براساس داده های BitInfoCharts، درآمد ماینرهای این ارز همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است. داده ها نشان می دهند که از اکتبر سال ۲۰۲۰، درآمد ماینرها رو به افزایش بوده است. در زمان نگارش این مطلب درآمد ماینرها در حدود ۰.۰۸۵ قرار دارد که نشان دهنده افزایشی پایدار از سطح ۰.۰۲۲۵ ثبت شده در ماه های گذشته است.

درآمد ماینرهای اتریوم

درآمد ماینرهای اتریوم

تمامی این شاخص ها نشان می دهند که ETH به روند کنونی خود ادامه خواهد داد و اصلاح عمیقی در کوتاه مدت در انتظار این رمزارز نخواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx