کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت داده های منتشر شده توسط شرکت مساری (Messari) نشان می دهند که بلاکچین کاردانو دومین بلاکچین فعال از نظر حجم تراکنش ها بوده است. براساس این داده ها، در 24 ساعت گذشته، بلاکچین کاردانو بالغ بر 18 میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. با […]

کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت

کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت

داده های منتشر شده توسط شرکت مساری (Messari) نشان می دهند که بلاکچین کاردانو دومین بلاکچین فعال از نظر حجم تراکنش ها بوده است.

براساس این داده ها، در 24 ساعت گذشته، بلاکچین کاردانو بالغ بر 18 میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. با این رقم این رمزارز در کنار بیت کوین با 21 میلیارد دلار حجم تراکنش قرار گرفته و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

قطعا این موضوع برای این بلاکچین اثبات سهام یک موفقیت چشمگیر محسوب می شود. نکته دیگری که بسیار جلب توجه کرده هزینه کل تراکنش ها بوده است. طبق داده ها، کل کارمزد پرداخت شده توسط کاربران برابر با 92,000 دلار بوده است.

این مهم بار دیگر بیانگر مقیاس پذیری و کارآمدی بلاکچین کاردانو است. از دیگر ویژگی های برجسته این بلاکچین می توان به تعامل پذیری آن با سایر بلاکچین ها از طریق سایدچین ها اشاره کرد.

علیرغم همه قابلیت های خود، کاردانو همواره در تلاش بوده که شبکه خود را مقیاس پذیر و کارآمدتر کند. در حالی که این شبکه قابلیت پردازش 257 تراکنش در ثانیه را دارد، کاردانو می خواهد با آپگرید جدید خود به نام هایدرا، این رقم را به 1 میلیون تراکنش در ثانیه افزایش بدهد.

اتریوم در رتبه سوم

داده های مساری همچنین نشان می دهند که اتریوم بعد از کاردانو با پردازش 9.3 میلیارد دلار تراکنش در 24 ساعت گذشته، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

از دیگر شبکه های فعال می توان به دوج کوین و ریپل اشاره کرد که به ترتیب 1.13 میلیارد دلار و 533 میلیون دلار را پردازش کردند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx