کاردانو خود را برای به روزرسانی هایدرا آماده می کند

کاردانو خود را برای به روزرسانی هایدرا آماده می کند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1635 نفر

کاردانو خود را برای به روزرسانی هایدرا آماده می کند

با رشد آدرس های شبکه کاردانو به یک اوج جدید; نیاز به مقیاس پذیری شبکه این رمزارز بیش از پیش احساس می شود. در این راستا، خالق کاردانو اعلام کرده که هایدرا در اولویت تجاری قرار گرفته است.

چندی پیش، تعداد کیف پول های کاردانو با عبور از ۲ میلیون به نقطه عطف جدیدی رسید. این شبکه در ۲۲ مه سال جاری میلادی، از نقطه ۱ میلیون عبور کرده بود.

در این حین، بنیاد کاردانو با موفقیت هارد فورک آلونزو را انجام داد. از طرفی، خالق این رمزارز، چارلز هاسکینسون، نیز توجه خود را به گسترش استفاده از فناوری بلاکچین معطوف کرده است.

وی که در افریقا به سر می برد، با انتشار توییتی مدعی شده که ۵ میلیون دانش آموز; در اتیوپی در انتظار دریافت شناسه های دیجیتالی مرتبط با سوابق تحصیلی خود هستند. به گفته او، این شناسه ها مبتنی بر بلاکچین کاردانو هستند.

افزایش سرعت توسعه

همزمان با همه این تغییرات، توسعه فنی کاردانو نیز در دوران پسا آلونزو سرعت بیشتری به خود گرفته است. هاسکینسون در خصوص این آپگرید جدید مقیاس پذیری لایه ۲ موسوم به هایدرا (Hydra) گفت:

ما به افزودن منابع به هایدرا ادامه می ‌دهیم. این موضوع اولویت تجاری بسیار بالایی دارد. و بسیار مهم است که بتوانیم حجم عظیمی از تراکنش‌ ها را که قرار است از اپ های آتی ایجاد شوند، مدیریت کنیم.

همانطور که می دانید، راهکارهای مقیاس پذیری لایه ۲ در بستر یک پلتفرم برای بهبود عملکرد کلی شبکه فعالیت می کنند. با این حال، در کاردانو، پروسه شاردینگ تراکنش ها را از زنجیره به استخرهای استیکینگ یا همان نودهای هایدرا هدایت می کند.

از نظر تئوری، فرض کنید هر نود هایدرا قادر به پردازش ۱۰۰۰ تراکنش در ثانیه است; و ۱۰۰۰ واحد از این نودها وجود دارد. در این حالت، با فرض مقیاس پذیری خطی، کل شبکه کاردانو توانایی پردازش تا ۱ میلیون تراکنش در ثانیه را خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این پروژه هنوز در دست تحقیق و توسعه قرار دارد و تاریخ دقیقی برای راه اندازی مشخص نشده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx