تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1502 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش

بیت کوین و آلت کوین ها هر دو بخشی از کاهش قیمت های خود را جبران کردند که نشان می دهد تریدرها کاهش قیمت ها را فرصتی برای خرید می دانند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۹ فوریه بیت کوین از خط مقاومتی کانال صعودی عبور کرد ولی موفق به حفظ این روند نبود. تریدرها امروز به قصد کسب سود دست به فروش زدند و به همین دلیل بیت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸۰۸۱ دلار) نزول کرد.

نمودار بیت کوین

اما همانطور که از دم بلند کندل استیک می توان مشاهده کرد،‌ ریزش قیمت ها فرصتی برای خرید ایجاد کرده است. درصورتی که قیمت بیت کوین بالای نقطه میانی این کانال حفظ شود، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای کانال تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق به انجام این کار بشوند، روند صعودی ممکن است ادامه پیدا کند و بیت کوین تا ۶۰۹۷۴ و سپس ۶۶ هزار دلار صعود کند. اما در صورتی که بیت کوین زیر نقطه میانی این کانال قرار بگیرد، خرس ها برای شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۹۸۵۵ دلار) سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در تاریخ ۲۰ فوریه به زیر خط مقاومتی کانال صعودی نزول کرد که نشان می داد تریدرها بعد از عبور قیمت از بازه ۲ هزار دلاری کسب سود کرده اند.

نمودار اتریوم

فروش امروز هم ادامه داشت و به این ترتیب اتریوم تا خط حمایتی این کانال نزول کرد. اما نکته مثبت افزایش حجم خریدها است که در سطوح قیمتی پایین انجام می شود. درصورت تداوم خریدها و حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۵۳ دلار)، ممکن است به روند صعودی این ارز آسیبی وارد نشود. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴۶۵ دلار)، اتریوم ممکن است تا بازه های ۱۲۰۰ و سپس ۱۰۰۰ دلار نزول کند.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل همچنان در بازه ۰.۵۰ – ۰.۶۵ دلار معامله می شود. درحالی که بیشتر آلت کوین ها در حال ریزش بودند، این ارز شیب صعودی به خود گرفته بود.

نمودار ریپل

ریپل موفق شد تا بازه ۰.۶۵ دلاری صعود کند،‌ اما این ارز موفق به حفظ قیمت خود نشد. با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۰ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها مسیر همواری را پیش روی خود دارند. درصورتی که قیمت بالای بازه ۰.۶۵ دلار حفظ شود، این آلت کوین ممکن است تا ۰.۷۶ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر بازه ۰.۵۰ دلاری، می توان انتظار سقوط این ارز را تا بازه ۰.۳۸ دلاری داشت.

 تحلیل بیت کوین کش (BCH)

با نزول بیت کوین کش به زیر بازه حمایتی ۶۷۰ دلاری، این ارز بالاخره از بازه خود خارج شد. این مسئله نشان دهنده برتری خرس ها بر گاوها می باشد.

نمودار بیت کوین کش

در تداوم این روند، امروز این آلت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۱۰ دلار) و تا ۵۳۳ دلار نزول کرد. اما با خرید گاوها، قیمت این ارز به صورت چشمگیری دوباره افزایش یافت. درصورتی که قیمت این رمزارز بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شوند، دوباره گاوها برای افزایش قیمت تا بازه ۶۷۰ – ۷۴۵ دلاری تلاش خواهند کرد. اگر موفق به انجام این کار بشوند، این موضوع به معنی پایان اصلاح خواهد بود. اما درصورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، بیت کوین کش ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۱۰ دلار) نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx