تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ریپل، ترون و پالیگان

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1280 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ریپل، ترون و پالیگان

در کاهش ارزش بازار ارزهای دیجیتال، ارزش بازار برخی از آلت کوین ها به طور محسوسی کاهش یافته است. در این مدت خرس ها قدرت غالب بازار بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل ریپل (XRP)

نمودار ۴ ساعته ریپل حاکی از ضررهای سنگین برای این رمزارز است. این آلت کوین دو بار موفق به عبور از مقاومت ۰.۶۹ دلار شد، اما در حفظ آن موفق نبود. XRP خود را بالای بازه حمایتی ۰.۵۸ دلار حفظ کرده و در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب،‌ در سطح ۰.۶۴ دلار معامله می شود.

نمودار ریپل

اندیکاتور باند بولینگر به صورت موازی در حرکت است که نشان دهنده ثبات نسبی و عدم تغییرات تیز در بازار این آلت کوین است. با نزول شاخص RSI به زیر خط متوسط، فشار فروش افزایش یافت. اما از آن زمان تا کنون،‌ این شاخص در محدوده خنثی در نوسان بوده است. در مجموع، تا کنون برتری از آن خرس ها بوده است. شاخص MACD نیز بیانگر واگرایی منفی است. با ثبات پیش بینی شده در بازار ریپل، انتظار می رود این ارز در روزهای آتی در بازه ۰.۶۹ – ۰.۵۸ دلار در نوسان باشد.

تحلیل ترون (TRX)

در مقایسه با سایر رمزارزها در بازه ۲۴ ساعته، ترون درصد ناچیزی از ارزش خود را از دست داده است. بعد از عبور از مقاومت ۰.۰۶۳ دلار در ۲۷ ژوئن، این آلت کوین مقاومت جدیدی در سطح ۰.۰۷۰ دلار پیدا کرد. مقاومت قبلی حالا به یک حمایت قدرتمند تبدیل شده است.

نمودار ترون

خط نقطه ای اندیکاتور پارابولیک سار بالای کندل استیک در حال حرکت است که بیانگر روند نزولی است. بررسی نمودار و وجود خطوط قرمز زیر نوسانگر عالی نیز نزولی بودن روند ترون را تایید می کند. به علاوه،‌ قرار گرفتن شاخص جریان پول چایکین در زیر خط تعادل حاکی از خروج سرمایه از بازار ترون در روزهای اخیر بوده است. با این حال یک افزایش کوچک در این شاخص، بیانگر افزایش سرمایه ورودی است.

تحلیل پالیگان (MATIC)

هفته اخیر هفته خوبی برای پالیگان نبوده است و این آلت کوین در حدود ۱۱.۸٪ از ارزش خود را از دست داد. این رمزارز در حال حاضر در سطح ۱.۰۹ دلار معامله می شود. بررسی روند حرکتی پالیگان نشان می دهد که این آلت کوین بین مقاومت ۱.۲۳ و حمایت ۱.۰۰۶ دلار از تاریخ ۲۱ ژوئن در نوسان بوده است. پالیگان در حال حاضر در حدود ۶۰٪ با بالاترین سطح ثبت شده خود در ماه می فاصله دارد.

نمودار پالیگان

واگرایی مشاهده شده در اندیکاتور باند بولینگر حاکی از نوسانات نسبتا شدید در روزهای آتی برای این آلت کوین است. خط نقطه ای اندیکاتور پارابولیک نیز حاکی از یک روند نزولی است. شاخص RSI نیز به زیر خط میانی نزول کرده است که حاکی از افزایش فشار فروش و برتری خرس ها در مقابل گاوها است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx