در بروزرسانی‌های کاردانو قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

در بروزرسانی‌های کاردانو قرار است چه اتفاقی بیفتد؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1037 نفر

در بروزرسانی‌های کاردانو قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

کاردانو، یکی از بزرگترین شبکه‌های اثبات سهام در جهان، تصمیم گرفته است تا سال ۲۰۲۲ بهینه‌سازی و مقیاس‌بندی شود. Input-Output هنگ کنگ (IOHK)، بازوی توسعه این بلاک چین، با اعلامیه‌های بیشتری در مورد نقشه راه مقیاس‌پذیری کاردانو برای امسال منتشر شده است.

کاردانو در انتظار به‌روزرسانی‌های بزرگ است

آخرین به روز رسانی توسط تیم هریسون، رئیس بازاریابی و ارتباطات IOHK نوشته شده است. IOHK فاش کرد که در “مراحل نهایی” اولین دراپ کد اصلی خود برای سال ۲۰۲۲ است.

“نسخه فوریه”، همانطور که آن را دراپ کد می نامد، قرار است با دو دراپ دیگر در ژوئن و اکتبر جایگزین شود. منطق استراتژی انتشار زمان‌بندی‌شده این است که امکان پیش‌بینی بلاک چین برای کاربران فراهم شود. زیرا این بلاک چین رشد کرده است و به رشد خود نیز ادامه خواهد دهد. این شبکه اکنون کاربران زیادی دارد و اطلاع از برنامه‌های آتی بلاک چین کاردانو حق مسلم آن‌هاست.

او گفت:

کاردانو به طور قابل توجهی رشد کرده است و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۲ رشد بیشتری داشته باشد.

 

همچنین وی اذعان داشت:

با ایجاد زمان بندی انتشار خاص، شرکت‌هایی که به زیرساخت‌های کاردانو متکی هستند، دقیقاً می‌دانند که چه زمانی نسخه‌های اصلی عرضه می‌شوند.

در همین حال، “نسخه فوریه” مملو از “بهبودها و پیشرفت های قدرتمند” در گره های کاردانو است. این ارتقاء توانایی ایجاد تراکنش‌هایی را ارائه می‌کند که با زبان تعریف مختصر داده (CDDL) مطابقت داشته باشند، در حالی که از رابط خط فرمان بومی کاردانو  (CLI) استفاده می‌کنند.

دراپ کد همچنین تراکنش‌های چند امضایی را بهینه‌سازی می‌کند تا امکان مراحل افزایشی را فراهم کند. این ارتقا همچنین چندین ابزار CLI را برای اپراتورهای استیکینگ (SPOs)، توسعه دهندگان و کاربران گره ارائه می دهد.

در حالی که این ارتقاء انعطاف پذیری زیادی را به بلاک چین ارائه می دهد، هریسون خاطرنشان می کند که این تنها شروع سفر برای کاردانو است. رویدادهای ترکیبی هارد فورک (HFC) ژوئن و اکتبر نیز پر از ویژگی کاربدری خواهد بود.

ارتقاهایی که در راه هستند شامل عناصر کلیدی طرح مقیاس‌بندی مانند لوله‌گذاری، Plutus CIP‌های جدید، ذخیره‌سازی روی دیسک UTXO و Hydra می‌شوند. این موارد همراه با تنظیمات بیشتر پارامترها باعث افزایش توان عملیاتی و بهینه سازی بلاک چین می شود.

بلاک چین کاردانو به سرعت در حال رشد است

این ارتقاها همگی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای زیرساخت بلاک چین کاردانو در نظر گرفته شده اند. با شروع کندی پس از ارتقاء هاردفورک آلونزو که قابلیت‌های قرارداد هوشمند را به کاردانو معرفی کرد، بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز در حال رقابت برای راه‌اندازی بوده‌اند.

تاکنون حدود شش صرافی غیرمتمرکز راه اندازی شده است. اینها بلاک چین کاردانو را تحت فشار قرار داده و باعث شلوغ شدن شبکه شده است. با این حال، شبکه به طور قابل توجهی خود را همگام با این نیاز ارتقا داد.

در هفته‌ها و ماه‌های آتی پروژه‌های بیشتری پیش‌بینی می‌شود. اگرچه قیمت ADA واکنش قابل توجهی به افزایش فعالیت در شبکه نشان نداده است. ADA در حال حاضر با قیمت ۰.۸۳ دلار معامله می شود که ۷۲.۹-٪ از قیمت بالای تاریخ خود در حدود ۳.۱۰ دلار کاهش یافته است.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx