رمزارز فیوژنیست (ACE) در صرافی ارزینجا لیست شد

فیوژنیست
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

همراهان گرامی ارزینجا، رمزارز فیوژنیست با نماد ACE به لیست رمزارزهای صرافی ارزینجا افزوده شد. از این پس می‌توانید این رمزارز را در پلتفرم معاملاتی ارزینجا به صورت آنی معامله و تبدیل کرده و یا آن را در “کیف من” خود نگه‌داری کنید.

فیوژنیست

فیوژنیست (ACE) چیست ؟

فیوژنیست (ACE)، یک پروژه بازی پیشرو است که با هدف متحول کردن تجربه گیمینگ با استفاده از فناوری‌های وب ۳، جهان گسترده‌ای شامل چندین بازی را در بر می‌گیرد. این پروژه برای پاسخ به تقاضای روبه‌رشد برای بازی‌های وب ۳ باکیفیت و همچنین بهره‌گیری از پتانسیل فناوری‌های وب ۳، جهت دگرگون‌سازی صنعت بازی ایجاد شده است.

فیوژنیست توسط تیمی از متخصصان باتجربه با سابقه درخشان در توسعه بازی‌هایی که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن‌ها لذت برده‌اند، بنیان‌گذاری شده است. اشتیاق عمیق آن‌ها به فناوری‌های وب ۳ و بازی‌های ویدئویی، جرقه اولیه تشکیل فیوژنیست را زده است.

فیوژنیست در بطن اکوسیستم Endurance قرار دارد. این اکوسیستم، در واقع ارتقای غیرمتمرکز Alpha Prestige، یک سیستم پاداش‌دهی بر اساس تعامل کاربران که پیش‌تر متمرکز بود، است. این انتقال به یک سیستم غیرمتمرکز با هدف تقویت مشارکت کاربران، افزایش شفافیت، تضمین حریم خصوصی و مستحکم‌سازی امنیت کلی سیستم صورت گرفته است.

توکن اصلی درون این اکوسیستم، ACE، توکن بومی Endurance است. ACE به‌عنوان ابزار اصلی مبادله در اکوسیستم Endurance عمل می‌کند که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار بوده و بر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اجتماعی تمرکز دارد. این اکوسیستم نوآورانه شامل بازی‌های جذاب مانند خود فیوژنیست و همچنین مینی‌گیم‌های توسعه‌یافته داخلی همچون Expedition و Pixel MOBA می‌باشد.

در مجموع، فیوژنیست (ACE) نمایانگر همگرایی جاه‌طلبانه بازی‌ها و نوآوری وب ۳ در اکوسیستم Endurance است که نه‌تنها تجربیات گیم‌پلی جذاب، بلکه ارتباطی پویا با دنیای گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. فیوژنیست با چشم‌انداز امیدوارکننده و قدرت فناوری خود، آماده است تا جایگاه قابل‌توجهی را در عرصه بازی‌های غیرمتمرکز و اپلیکیشن‌های وب ۳ به خود اختصاص دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
3.5 2 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx