توقیف ارزهای دیجیتال در کره جنوبی بخاطر جریمه های رانندگی

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

توقیف ارزهای دیجیتال شهروندانی که جریمه های رانندگی خود را پرداخت نمی کنند یکی از شهرهای کره جنوبی در نزدیکی سئول با موفقیت برنامه آزمایشی را اجرا کرد که به پلیس اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را از حساب های صرافی بیت کوین و رمزارزهای افرادی که جریمه های رانندگی متخلف دارند ضبط کند. گونپو، […]

ارزهای دیجیتال کره

توقیف ارزهای دیجیتال شهروندانی که جریمه های رانندگی خود را پرداخت نمی کنند

یکی از شهرهای کره جنوبی در نزدیکی سئول با موفقیت برنامه آزمایشی را اجرا کرد که به پلیس اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را از حساب های صرافی بیت کوین و رمزارزهای افرادی که جریمه های رانندگی متخلف دارند ضبط کند.

گونپو، شهری با حدود 275000 نفر جمعیت در استان شمال غربی گیونگگی، توسط دولت ملی برای اجرای برنامه آزمایشی در سال 2022 انتخاب شد. که در گزارش 16 اوت از رسانه خبری JoongBoo Ilbo  بیان شد که راهی برای جمع آوری وجوه جریمه های معوق رانندگی را ارائه می دهد.

به نظر می رسد این برنامه حداقل در نیمه اول سال 2022 موفقیت آمیز بوده است. همچنین پلیس گونپو توانسته است به نرخ جمع آوری 88 درصدی جریمه های ترافیکی برسد. مقدار کل جریمه های جمع شده بالغ بر 668000 دلار دست است. همین امر باعث شده شهر با سرعت بیشتری به هدف 795000 دلاری خود تا پایان سال میلادی برسد.

با این حال، این برداشت از حساب صرافی ها تنها برای جریمه های معوق بیش از حدود 759 دلار اعمال می شود. آن هم در صورتی که تنها دارایی فرد قابل دسترسی فرد برای پلیس فقط ارزهای دیجیتالش در صرافی باشد. این طرح برای کسانی اجرا شد که حتی در حساب بانکی خود پولی نداشته اند.

Jungo Ilbo  گزارش داد که جریمه های جمع آوری شده در نیمه اول از مجموع جمع آوری جریمه های سالانه در هر یک از سه سال گذشته بیشتر است.

بازار کریپتوهای کره‌ای برای مجریان قانون برای استخراج جریمه‌ها سودآور است. زیرا در سال 2021 به 45.9 میلیارد دلار افزایش یافت. اگرچه در این گزارش ذکر نشده است که کدام ارز دیجیتال برای پرداخت جریمه‌ها توقیف و فروخته می‌شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حامدجلالی نژاد اناری
حامدجلالی نژاد اناری
1 سال قبل

عمل کرد در سیستم‌ برد برد فقط راه حل راز موفقیت ارزهای دیجیتال یعنی هم منافع شرکت و منافع مردم که سهام دار می‌شوند

0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx