تحلیل و بررسی نمودار متیک پالیگان

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

در دوازده ساعت قبل از زمان نگارش، بیت کوین [BTC] از منطقه حمایتی 19.6 هزار دلاری جهش کرد و هنگام زمان انتشار در 20.1 هزار دلار معامله شد. این حرکت به متیک (MATIC) کمک کرد تا از سطح مقاومت 0.85 دلاری عبور کند. توکن بومی پالیگان قبلاً منطقه تقاضا را با قیمت 0.76 دلار آزمایش […]

تحلیل و بررسی نمودار متیک پالیگان

در دوازده ساعت قبل از زمان نگارش، بیت کوین [BTC] از منطقه حمایتی 19.6 هزار دلاری جهش کرد و هنگام زمان انتشار در 20.1 هزار دلار معامله شد. این حرکت به متیک (MATIC) کمک کرد تا از سطح مقاومت 0.85 دلاری عبور کند. توکن بومی پالیگان قبلاً منطقه تقاضا را با قیمت 0.76 دلار آزمایش کرده است. فشار خرید بیشتر می تواند دارایی را به 0.92 دلار و حتی تا 1 دلار افزایش دهد.

نمودار 4 ساعته متیک

تحلیل و بررسی نمودار متیک پالیگان

نمودار چهار ساعته نشان داد که متیک در چند هفته گذشته محدوده ای از 0.76 تا 0.82 دلار را ایجاد کرده است. با آغاز سپتامبر، متیک شاهد عبور از بالاترین محدوده و همچنین از سطح مقاومت 0.85 دلار بود. در زمان انتشار، این توکن با قیمت 0.884 دلار معامله شد. در حالی که چشم‌انداز کوتاه‌مدت صعودی بود، مقداری نقدینگی در پایین نمودار وجود داشت که MATIC می‌توانست برای گرفتن آن کاهش یابد.

ابزار Volume Profile Visible Range ناحیه ارزش کم و زیاد را به ترتیب 0.728 و 0.98 دلار نشان داد. نقطه کنترل 0.92 دلار بود. از نظر حجم، می توان مشاهده کرد که در سه هفته گذشته معاملات حجم زیادی در منطقه 0.84-0.85 دلار نداشتند. این منطقه می تواند به طور خلاصه قبل از حرکت بالاتر به سمت 0.92 دلار آزمایش شود. مستطیل آبی در 0.76 دلار نیز می تواند به عنوان حمایت عمل کند، در صورتی که متیک به زیر 0.85 دلار و 0.82 دلار سقوط کند.

نمودار متیک

شاخص قدرت نسبی چهار ساعته (RSI) در 67 قرار گرفت تا حرکت صعودی قوی را نشان دهد. در صورت عقب نشینی، علامت مقدار خنثی 50 و 60 می تواند به عنوان حمایت عمل کند. جریان پول Chaikin (CMF) نیز طی چند روز گذشته از مرز 0.05+ عبور کرد. این به جریان سرمایه قوی به بازار MATIC اشاره دارد و نشانه قدرت خرید خوب پشت افزایش قیمت از 0.76 دلار بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx