قزاقستان به هاب ارزهای دیجیتال تبدیل می‌شود

ارزهای دیجیتال قزاقستان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

قزاقستان به هاب کریپتو تبدیل می‌شود

قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان گفت که مقامات آماده هستند تا مکانیزمی را معرفی کنند که در صورت وجود تقاضای کافی برای چنین خدماتی، امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به پول نقد را فراهم می کند.

لحن مثبت نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال چند روز پس از آن است که نزدیک به صدهزار روس وارد قزاقستان شدند تا از بسیج نظامی که ولادیمیر پوتین اعلام کرد فرار کنند.

استقبال از ارزهای دیجیتال

در اطلاعیه اخیر، رئیس جمهور توکایف فاش کرد که دولت قصد دارد قزاقستان را به یک مرکز رمزارزها جهانی تبدیل کند.

به طور خاص، مقامات به دنبال معرفی پروژه ای هستند که تبدیل بیت کوین و سایر رمزارزها به پول نقد و بالعکس را به روشی منظم و ایمن امکان پذیر می کند. این رهبر سیاسی گفت اگر ساکنان علاقه کافی به عملیات ارزهای دیجیتال نشان دهند، این ابتکار تکمیل خواهد شد:

تبدیل ارز در حال حاضر در سایت مرکز مالی بین‌المللی آستانه تحت یک پروژه آزمایشی ویژه در حال انجام است. برای این کار، تغییرات کاملاً نوآورانه ای در قوانین ملی و محیط نظارتی ایجاد شد. و ما آماده هستیم تا جلوتر برویم. اگر این ابزار مالی تقاضا و امنیت بیشتر خود را نشان دهد، مطمئناً به رسمیت شناخته می شود.

موج مهاجرتی که از روسیه می آید ممکن است یکی از دلایل تمرکز قزاقستان بر ارزهای دیجیتال باشد. یک هفته پیش، ولادیمیر پوتین دستور بسیج “جزئی” را برای جمع آوری ۳۰۰۰۰۰ نفر در تلاش برای معکوس کردن روند جنگ در اوکراین صادر کرد.

به نظر می‌رسد همه روس‌ها نمی‌خواستند بجنگند، که باعث شد صدها هزار نفر در عرض چند روز مرزهای کشور را ترک کنند. همسایه جنوبی قزاقستان بیش از هر کشور دیگری پذیرای افراد بود; حدود ۹۸۰۰۰ نفر.

رمزارزها ثابت کرده اند که ابزار مالی مطلوبی برای کشورهای جنگ زده هستند. پیش از آن، برخی از اوکراینی‌ها که معتقد بودند ارزهای دیجیتال می‌توانند مشکلات پولی آن‌ها را کاهش دهند، به کشورهایی مانند پرتغال گریختند که مواضع دوستدار ارزهای دیجیتال داشتند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx