کاتالیزور رالی بعدی بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاتالیزور صعود بعدی بیت کوین کریستین اسمیت، کارشناس ارز دیجیتال در حال پرده برداری از یک کاتالیزور احتمالی است که می تواند روند صعودی بعدی بیت کوین را تحریک کند. اسمیت، مدیر اجرایی گروه رمزارز Blockchain Association، در مصاحبه‌ای جدید درSquawk Box  شبکه سی ان بی سی، می‌گوید که قیمت فعلی بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران بلندمدت […]

رالی بیت کوین

کاتالیزور صعود بعدی بیت کوین

کریستین اسمیت، کارشناس ارز دیجیتال در حال پرده برداری از یک کاتالیزور احتمالی است که می تواند روند صعودی بعدی بیت کوین را تحریک کند. اسمیت، مدیر اجرایی گروه رمزارز Blockchain Association، در مصاحبه‌ای جدید درSquawk Box  شبکه سی ان بی سی، می‌گوید که قیمت فعلی بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران بلندمدت تثبیت شده است و در عین حال می‌افزاید که معامله‌گران خرد عمدتاً به دلیل شرایط نزولی بازار را ترک کرده اند.

با این حال، اسمیت می‌گوید که سرمایه‌گذاران خرده‌ به احتمال زیاد پس از تقویت اقتصاد باز خواهند گشت.

من فکر می کنم بیت کوین به چند دلیل تا حد زیادی پایدار بوده است. اول، شما سرمایه‌گذار خرد دارید که تا حد زیادی از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین خارج شده است… مردم نگران پرداخت هزینه بنزین هستند. آنها نگران پرداخت هزینه مواد غذایی هستند. آنها در حال حاضر توانایی صرف پول اضافی با سرمایه گذاری در بیت کوین را ندارند.

اما من فکر می کنم که سرمایه گذارانی که در حال حاضر در آنجا هستند، منتظر یک حرکت در آینده هستند. آنها برای دراز مدت به دنبال آن هستند. و من فکر می‌کنم وقتی شاهد چرخش اقتصاد هستیم و مردم ریسک بیشتری را در سبد سرمایه‌گذاری خود می‌گذارند، شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و متعاقباً قیمت آن خواهیم بود.

اسمیت همچنین در مورد امکان تصویب قوانین ارزهای دیجیتال توسط کنگره آمریکا تا پایان سال، که برخی معتقدند سرمایه‌گذاری‌های نهادی بیشتری در بیت‌کوین را جذب می‌کند، خوش بین است.

کنگره در واقع به طور فعال در حال کار بر روی قانونی است که مقررات اضافی را برای بازار کالاهای دیجیتال اساسی، از جمله بازار نقد بیت کوین، فراهم می کند، و این در واقع یک شانس واقعی برای بیت کوین قبل از پایان سال دارد.

رئیس و عضو رتبه بندی کمیته کشاورزی سنا، قانون حمایت از مصرف کننده کالاهای دیجیتال، DCCPA را معرفی کرده است، و این چهارچوب بسیار خوبی برای تنظیم مبادلات متمرکز در بازارهای نقدی است. یک موضوع برجسته در مورد تامین مالی غیرمتمرکز وجود دارد. اینها پروتکل های نرم افزاری هستند که کاملاً متفاوت از صرافی های متمرکز عمل می کنند. اما این موضوعی است که در حال حل شدن است. من خوشبین هستم که در آنجا به یک راه حل خوب برسیم. من فکر می‌کنم شانس قابل قبولی وجود دارد که بتوانیم قبل از پایان سال شاهد امضای قانون باشیم.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 19167 دلار در حال نوسان است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx