پشتیبانی موزیک پلیر وین‌امپ از NFTهای اتریوم و پالیگان

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پخش کننده رسانه قدیمی وین‌امپ (Winamp) اکنون از NFT های موسیقی مبتنی بر اتریوم و پالیگان در آخرین به روز رسانی دسکتاپ خود پشتیبانی می کند. پشتیبانی جدید مبتنی بر وب 3 به کاربران این امکان را می دهد تا کیف پول متامسک خود را از مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و بریو متصل کنند و […]

وین‌امپ

پخش کننده رسانه قدیمی وین‌امپ (Winamp) اکنون از NFT های موسیقی مبتنی بر اتریوم و پالیگان در آخرین به روز رسانی دسکتاپ خود پشتیبانی می کند. پشتیبانی جدید مبتنی بر وب 3 به کاربران این امکان را می دهد تا کیف پول متامسک خود را از مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و بریو متصل کنند و موسیقی را از توکن های ERC-721 و ERC-1155 در اتریوم و پالیگان دانلود کنند. الکساندر سابوندجیان، مدیر عامل وین‌امپ در بیانیه‌ای گفت:

«هدف وین‌امپ همیشه در مورد دسترسی و نوآوری بوده است و امروز ما مفتخریم که اولین پخش کننده مستقل را که NFTهای صوتی و همچنین سایر فرمت‌های موجود را می‌خواند، راه‌اندازی می‌کنیم.

سابوندجیان افزود:

«وین‌امپ بخش کلیدی اولین نوآوری موسیقی دیجیتال بود، زمانی که mp3 ها نحوه گوش دادن و لذت بردن ما از موسیقی را تغییر دادند. اکنون ما از پیشروی بعدی پشتیبانی می کنیم، زیرا هنرمندان بیشتری به بررسی وب 3 و پتانسیل آن می پردازند.»

این به روز رسانی علاوه بر افزودن پشتیبانی از NFT های موسیقی، ردپای حافظه وین‌امپ را کاهش می دهد و امنیت آن را ارتقا می دهد.

وین‌امپ در ابتدا در سال 1997 منتشر شد و به طور گسترده به عنوان پخش کننده رسانه غالب ویندوز یاد می شود. از آن زمان تا کنون توسط بسیاری از پلتفرم های رسانه ای دیگر، مانند Windows Media Player و Apple Music جایگزین شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx