معاملات NFT نصف شده است

کاهش حجم 51 درصدی معاملات NFT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 303 نفر

کاهش ۵۱ درصدی معاملات NFT با ورشکستگی بانک سیلیکون ولی

بانک سیلیکون ولی (SVB) ستون فقرات بسیاری از استارت آپ ها و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر در سراسر جهان بود. سقوط آن نشان دهنده بزرگترین شکست بانکی از زمان بحران مالی سال ۲۰۰۸ است. در حالی که بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی از تأثیرات نامطلوب در امان مانده است، نمی توان همین را در مورد فضای توکن غیرقابل تعویض (NFT) گفت. طبق آخرین نسخه گزارش DappRadar، معاملات NFT در واکنش به آشفتگی بانکی در ایالات متحده “بی حس” شدند.

فضای NFT در میان هرج و مرج بانکی

صنعت NFT در بیشتر سال ۲۰۲۳ یک مسیر صعودی ثابت را دنبال کرد. در واقع، با بهبود ;g بازار، فروش به اوج خود رسید، در حالی که پذیرش جریان اصلی NFT نیز افزایش یافت. با این حال، سقوط بانک سیلیکون ولی و از بین رفتن یکی از بزرگترین استیبل کوین ها (USDC) بر بازار NFT نیز اثر گذاشت.

از ابتدای ماه مارس، حجم معاملات NFT حدود ۵۱ درصد کاهش یافت. تعداد فروش نیز ضربه خورد و نزدیک به ۱۶ درصد کاهش یافت. DappRadar گفت که معامله گران NFT کمتر فعال می شوند زیرا فعالان بازار ثبات استیبل کوین ها را زیر سوال می برند. تعداد این معامله‌گران در ۱۱ مارس ۱۲۰۰۰ نفر ثبت شد، سطحی که از نوامبر ۲۰۲۱ مشاهده نشده است. این با کمترین تعداد معاملات یک روزه در سال ۲۰۲۳ همراه بود. علیرغم فعالیت کم معامله گران NFT، پلتفرم تجمیع داده بیان کرد که حجم در همان نسبت تحت تأثیر قرار نگرفته است. این را می‌توان به Blur بازار NFT نسبت داد که برای سومین ماه متوالی از نظر حجم ماهانه از نظر حجم ماهانه بهترین بازار را که زمانی بزرگ‌ترین بازار NFT اوپن سی بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx