۱۸۶ بانک آمریکایی مانند سیلیکون ولی در معرض ورشکتسگی قرار دارند

بانک سیلیکون ولی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 497 نفر

۱۸۶ بانک آمریکایی مانند سیلیکون ولی در معرض ورشکتسگی قرار دارند

تجزیه و تحلیل بانک سیلیکون ولی نشان می دهد که بیش از ۱۸۶ بانک ایالات متحده هنوز ممکن است سقوط کنند. بانک هایی که اخیراً سقوط کردند با چالش های مختلفی روبرو شدند که بر عملکرد آنها تأثیر گذاشت. به عنوان مثال، سیلورگیت به دلیل معاملاتش با صرافی ورشکسته FTX، موسس آن سم بنکمن فراید و شرکت خواهرش آلامدا ریسرچ، با اقدامات نظارتی متعددی روبرو شد. همچنین بازار نزولی ۲۰۲۲ را به عنوان بخشی از چالش هایی که باعث ورشکستگی آن شده است، ذکر کرد.

از سوی دیگر، بانک سیلیکون ولی به دلیل زیان های فراوان در سرمایه گذاری‌های خود و عوامل دیگر با شکست مواجه شد. بانک سیگنیچر همچنین با چالش هایی مواجه شد که نتوانست از عهده آن برآید و منجر به مداخله دولت شد. به غیر از این سه بانک، اقتصاددانان کشف کرده اند که بیش از ۱۸۶ بانک در ایالات متحده در حال حاضر در موقعیت ورشکستگی قرار دارند.

اقتصاددانان بانک های بیشتری را کشف کردند که در شرف ورشکستگی هستند
یک گزارش اخیر نشان داد که ۱۹۰ بانک در ایالات متحده در حال حاضر در آستانه ورشستگی هستند. تحلیلگران با تجزیه و تحلیل بانک سیلیکون ولی شکست خورده دریافتند که ۱۰ درصد از بانک های ایالات متحده در حال حاضر زیان های شناسایی نشده بیشتری نسبت به بانک سیلیکون ولی دارند. آنها همچنین دریافتند که سرمایه بانک سیلیکون ولی بالاتر از ۱۰ درصد بانک های موجود است.

با این حال، بانک سیلیکون ولی سهم بیشتری از تامین مالی بدون بیمه را حفظ کرد، زیرا تنها ۱٪ از بانک ها اهرم بیمه نشده بیشتری داشتند. بنابراین، زیان‌ها و اهرم‌های بیمه‌نشده کافی بود تا باعث شود که سپرده‌گذاران بیمه نشده فرار کنند و بانک سیلیکون‌ولی را به پایین بکشاند.

تحلیلگران خاطرنشان کردند که اگر سایر بانک ها با وضعیت مشابهی روبرو شوند که نیمی از سپرده گذاران بیمه نشده آنها برای برداشت اقدام کنند، تقریباً ۳۰۰ میلیارد دلار از سپرده های بیمه شده در معرض خطر قرار خواهد گرفت. همچنین، اگر برداشت سپرده گذاران بدون بیمه باعث فروش کوچک آتش سوزی شود، بسیاری از بانک های ایالات متحده در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx