انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌ ها در شبکه BNB

انتشار 1 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

شبکه BNB با همکاری صرافی‌های متمرکز (CEX) و کیف‌پول‌ها، امکان انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌ ها را فراهم کرده و نقدینگی بین زنجیره‌ای را بهبود می‌بخشد. انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌ شبکه BNB، که یک اکوسیستم بلاکچینی مبتنی بر جامعه است، به‌تازگی بروزرسانی جدیدی برای بهبود زیرساخت‌های استیبل‌کوین‌ها از طریق تراکنش‌های بدون کارمزد اعلام کرده […]

انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌

شبکه BNB با همکاری صرافی‌های متمرکز (CEX) و کیف‌پول‌ها، امکان انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌ ها را فراهم کرده و نقدینگی بین زنجیره‌ای را بهبود می‌بخشد.

انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌

شبکه BNB، که یک اکوسیستم بلاکچینی مبتنی بر جامعه است، به‌تازگی بروزرسانی جدیدی برای بهبود زیرساخت‌های استیبل‌کوین‌ها از طریق تراکنش‌های بدون کارمزد اعلام کرده است.

این ابتکار که در ۱۸ سپتامبر معرفی شد، با هدف تسهیل تراکنش‌های استیبل‌کوینی، سرعت بخشیدن به آن‌ها و کاهش هزینه‌ها، در راستای اهداف شبکه BNB برای ساده‌سازی تراکنش‌های روزمره ارزهای دیجیتال طراحی شده است.

گالا ون، مدیر توسعه اکوسیستم در شبکه BNB، به سایت کوین تلگراف گفت که این شرکت با همکاری صرافی‌های متمرکز (CEX)، ارائه‌دهندگان کیف‌پول و پل‌های بین زنجیره‌ای (Cross-chain Bridges)، به دنبال ایجاد یک تجربه تراکنش بدون کارمزد است.

این طرح جدید، امکان انتقال بدون کارمزد استیبل کوین‌ های تتر (USDT)، یو اس دی سی (USDC) و فرست دیجیتال یو اس دی (FDUSD) را فراهم می‌کند و هدف آن گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده، این توسعه شامل همکاری با صرافی‌های متمرکز بزرگ مانند بایننس و Gate.io خواهد بود.

گالا ون اظهار داشت که هدف این طرح، «ساده‌سازی و گسترش استفاده از استیبل‌کوین‌ها» و ادغام آن‌ها «در زندگی روزمره» و همچنین پیشبرد هدف شبکه BNB برای پذیرش گسترده وب 3 است.

پشتیبانی کیف پول و پل‌های بین زنجیره‌ای

در کنار پشتیبانی از صرافی‌های متمرکز، این طرح با هدف بهبود پشتیبانی از کیف‌پول‌ها و پل‌های بین زنجیره‌ای برای تسهیل دسترسی کاربران به تراکنش‌های بدون کارمزد نیز طراحی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، کیف‌پول‌های بیت گت و سیف پل در حال حاضر راه‌حل بدون کارمزد را ادغام کرده‌اند و انتظار می‌رود که کیف‌پول وب 3 بایننس و تراست ولت نیز به زودی به این لیست اضافه شوند.

همچنین همکاری این طرح با ارائه‌دهندگان پل‌های بین زنجیره‌ای مانند سلر نتورک (Celer)، امکان انتقال بدون کارمزد و نقدینگی را فراهم خواهد کرد تا جابجایی دارایی‌ها بین بلاکچین ها ساده‌تر شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx