لابی حامی ارزهای دیجیتال، امتیاز کامالا هریس در حمایت از کریپتو را تغییر داد

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

گروه “Stand With Crypto” که توسط کوین‌بیس پشتیبانی می‌شود، مجبور شد نمره کامالا هریس در زمینه حمایت از ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. این لابی که وب‌سایتی را اداره می‌کند که سطح حمایت سیاستمداران آمریکایی از ارزهای دیجیتال را ارزیابی می‌کند، قبلا هریس را به عنوان «حامی کریپتو» معرفی کرده و به او نمره “B” […]

لابی حامی ارزهای دیجیتال

گروه “Stand With Crypto” که توسط کوین‌بیس پشتیبانی می‌شود، مجبور شد نمره کامالا هریس در زمینه حمایت از ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. این لابی که وب‌سایتی را اداره می‌کند که سطح حمایت سیاستمداران آمریکایی از ارزهای دیجیتال را ارزیابی می‌کند، قبلا هریس را به عنوان «حامی کریپتو» معرفی کرده و به او نمره “B” داده بود.

این لابی اظهارات هریس در نیویورک را به نفع کریپتو ارزیابی کرده بود

نمره “B” پس از اظهارات کامالا هریس در 22 سپتامبر در یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی در نیویورک ارائه شد. هریس گفته بود که از فناوری‌های نوآورانه، از جمله هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال (digital assets) حمایت می‌کند و قول داده بود که بوروکراسی‌های غیرضروری را کاهش دهد؛ چیزی که بسیاری آن را مانع اصلی قوانین ارزهای دیجیتال در آمریکا می‌دانند.

“Stand With Crypto” این اظهارات را «تا حدودی حامی» صنعت ارزهای دیجیتال دانست و کارت هریس را در وب‌سایت خود ارتقا داده و به او دومین نمره بالای ممکن را اعطا کرد.

برای مقایسه، این وب‌سایت به دونالد ترامپ نمره “A” داده است، که او را به عنوان «حامی قوی» دارایی‌های دیجیتال معرفی می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، ترامپ حداقل 21 اظهار نظر در مورد کریپتو داشته است، در حالی که رقیب او در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا فقط یک بار به این موضوع اشاره کرده است.

هریس و کریپتو

در حالی که “Stand With Crypto” مشارکت یک کاندیدا در بحث ارزهای دیجیتال را یک موفقیت می‌دانست، بسیاری از جامعه کریپتو معتقد بودند که هریس شایسته چنین امتیاز بالایی نیست.

وین واگان، یکی از طرفداران بیت کوین، معتقد است که تنها اظهار نظر هریس در مورد ارزهای دیجیتال «خنثی» بوده است. او همچنین به تاریخچه رفتار دولت بایدن-هریس در قبال ارزهای دیجیتال که آن را خصمانه می‌داند، اشاره کرده و گفته است که معاون رئیس‌جمهور نهایتا باید نمره “F” می‌گرفت.

مایکل کایرو، وکیل شرکت حقوقی “Horizons Law and Consulting” که بر مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال متمرکز است، “Stand With Crypto” را متهم کرد که به اشتباه هریس را حامی کریپتو جلوه داده است، در حالی که او فقط یک اظهار نظر مبهم درباره نوآوری‌های فناوری داشته است.

انتقادات به همین جا ختم نشد. یکی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر به نام HelpedHope، این لابی حامی ارزهای دیجیتال را متهم کرد که برای به دست آوردن «قدرت چانه‌زنی» در صورت پیروزی هریس در انتخابات، به هر دو جناح سیاسی چراغ سبز نشان می‌دهد. او ادعا کرد که اشاره مبهم هریس به «دارایی‌های دیجیتال» می‌تواند هر چیزی، از امتیازات پرواز هواپیمایی گرفته تا ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، باشد.

تغییر نمره معاون رئیس‌جمهور

پس از این مباحث، “Stand With Crypto” به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرد و هریس را دیگر به‌عنوان حامی مستقیم ارزهای دیجیتال معرفی نکرد و سیستم امتیازدهی خود برای سیاستمداران را تغییر داد.

ترامپ در مقابل هریس

مدیر اجرایی این گروه، لوگان دابسون، در 25 سپتامبر در پلتفرم X اعلام کرد که آن‌ها بازخوردهای زیادی در مورد جدول امتیازدهی دریافت کرده‌اند و تغییراتی در آن ایجاد کرده‌اند. او اشاره کرد که از این به بعد، برای دادن نمره کامل به سیاستمداران در زمینه ارزهای دیجیتال، اطلاعات بیشتری مورد نیاز خواهد بود.

او توضیح داد: «اگر یک کاندیدا چند اظهار نظر داشته باشد اما به اندازه کافی برای امتیازدهی نباشد، آن اظهارات روی صفحه او برای همه قابل مشاهده خواهد بود، اما ما آن کاندیدا را با برچسب «نیاز به اطلاعات بیشتر» علامت‌گذاری خواهیم کرد.»

این تغییرات اکنون در پروفایل هریس در وب‌سایت گروه قابل مشاهده است، جایی که نشان داده شده که اطلاعات کافی در مورد موضع او در قبال ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
صرافی ارزینجا
ARZINJA
صرافی ارزینجا
ارزینجا یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است که معاملات آسان (OTC) و پیشرفته (P2P) بیشتر از 1000 رمزارز را ممکن کرده است. با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش احراز هویت می‌توانید همین حالا عضو ارزینجا شوید و با کمترین کارمزد، معامله و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کنید.
ثبت نام در ارزینجا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx