ایردراپ بازی ایکس امپایر نزدیک است

انتشار 4 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

بازی ایکس امپایر (Empire)، که با تم ایلان ماسک طراحی شده، در حال آماده‌شدن برای ایردراپ و عرضه توکن خود است و می‌خواهد همانند بازی‌های بزرگی مانند همستر کامبت مسیر موفقیت مشابهی را طی کند. فقط چند روز پس از راه‌اندازی توکن HMSTR توسط بازی تلگرامی همستر کامبت، بازی معروف دیگری در تلگرام یعنی ایکس […]

ایردراپ بازی ایکس امپایر

بازی ایکس امپایر (Empire)، که با تم ایلان ماسک طراحی شده، در حال آماده‌شدن برای ایردراپ و عرضه توکن خود است و می‌خواهد همانند بازی‌های بزرگی مانند همستر کامبت مسیر موفقیت مشابهی را طی کند.

فقط چند روز پس از راه‌اندازی توکن HMSTR توسط بازی تلگرامی همستر کامبت، بازی معروف دیگری در تلگرام یعنی ایکس امپایر، فاز بازی‌کردن خود را پایان داد و به‌زودی توکن آن نیز عرضه خواهد شد و ایردراپ توکن‌ها برای بازیکنان انجام می‌شود.

ایکس امپایر، که در این بازی شما با کلیک کردن سکه‌های درون بازی کسب کرده و آن‌ها را در ارتقای ایلان ماسک و کسب‌وکارهایش سرمایه‌گذاری می‌کنید، روز دوشنبه فاز «استخراج» خود را طبق برنامه به پایان رساند. اکنون بازی تا زمان عرضه توکن عملا متوقف شده است.

پایان این فاز اولیه، نقطه عطفی برای توسعه‌دهندگان ایکس امپایر بود. این بازی که در ابتدا با نام ماسک امپایر (Musk Empire) در تابستان راه‌اندازی شده بود، توانسته نزدیک به ۴۸ میلیون بازیکن جذب کند.

با این حال، هنوز زمان دقیق ایردراپ و عرضه توکن X بر بستر شبکه TON مشخص نیست.

این روزها دوره بازی‌های کلیکی تلگرام است. برخی از بزرگ‌ترین مینی‌اپ‌های این پلتفرم در حال عرضه توکن‌های خود و پاداش دادن به بازیکنان هستند و تلاش می‌کنند آن‌ها را برای مرحله بعدی با پاداش‌های بیشتر حفظ کنند.

کتیزن (Catizen) این موج را در ۲۰ سپتامبر آغاز کرد، سپس راکی ربیت (Rocky Rabbit) در ۲۳ سپتامبر و همستر کامبت (Hamster Kombat)، که گفته می‌شود بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن داشته، در ۲۶ سپتامبر به دنبال آن آمدند. حالا به نظر می‌رسد ایکس امپایر نیز به این روند ادامه خواهد داد، در حالی که موج جدیدی از بازی‌ها در تلگرام در حال شکل‌گیری است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx