بلاکچین رونین با ۲ میلیون کاربر فعال روزانه رکورد زد

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بلاکچین رونین با پشت سر گذاشتن تمامی بلاکچین‌های دیگر، در تاریخ 29 جولای با ثبت دو میلیون کاربر فعال روزانه (DAU)، به اوج فعالیت خود رسید. بر اساس داده‌های پلتفرم آنچین توکن ترمینال (Token Terminal)، اکوسیستم اختصاصی بازی‌های رونین در سال 2024 به چندین نقطه عطف مهم دست یافته و توانسته است تعداد کاربران فعال […]

بلاکچین رونین

بلاکچین رونین با پشت سر گذاشتن تمامی بلاکچین‌های دیگر، در تاریخ 29 جولای با ثبت دو میلیون کاربر فعال روزانه (DAU)، به اوج فعالیت خود رسید.

بر اساس داده‌های پلتفرم آنچین توکن ترمینال (Token Terminal)، اکوسیستم اختصاصی بازی‌های رونین در سال 2024 به چندین نقطه عطف مهم دست یافته و توانسته است تعداد کاربران فعال روزانه خود را افزایش دهد.

در 29 جولای، توکن ترمینال نشان داد که بلاکچین رونین با ثبت دو میلیون DAU، از سایر بلاکچین‌های فعال مانند ترون و سولانا پیشی گرفته است. ترون با 1.8 میلیون کاربر فعال و سولانا با 1.2 میلیون کاربر در 24 ساعت گذشته در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

تیم رونین در بررسی نیمه سالانه خود که در 23 جولای منتشر شد، به عواملی اشاره کرد که ممکن است بر افزایش تعداد کاربران فعال تاثیر گذاشته باشد.

به گفته رونین، رشد این شبکه در نیمه اول سال 2024 تا حدودی به افزایش حجم معاملات در بازار NFT آن به نام Mavis Market و لیست شدن توکن رونین (RON) در بایننس مربوط می‌شود. تیم رونین معتقد است این امر به کاربران یک «دروازه» به «کشور گیمرها» داده است.

این تیم همچنین از 12 میلیون دارنده توکن RON و بیش از سه میلیون دانلود برای کیف پول رونین خبر داد. این شبکه همچنین تاکید کرد که اکوسیستم آن اکنون دارای 15 بازی قابل انجام است و اشاره کرد که بازی‌های بیشتری در حال توسعه هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx