بهترین ارزهای دیجیتال از نظر میزان توسعه

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

در دنیای پرتحول ارزهای دیجیتال، فعالیت توسعه‌دهندگان نقش بسیار مهمی در پیشرفت و نوآوری این بازار ایفا می‌کند. گزارش اخیر سنتیمنت، بر اساس داده‌های گیت‌هاب، نشان‌دهنده برترین آلت‌کوین‌هایی است که در ۳۰ روز گذشته بیشترین توجه توسعه‌دهندگان را به خود جلب کرده‌اند. بر اساس داده‌ها، سینتتیکس (SNX) با امتیاز 233.87 در میان میزان فعالیت توسعه‌دهندگان […]

ارزهای دیجیتال

در دنیای پرتحول ارزهای دیجیتال، فعالیت توسعه‌دهندگان نقش بسیار مهمی در پیشرفت و نوآوری این بازار ایفا می‌کند. گزارش اخیر سنتیمنت، بر اساس داده‌های گیت‌هاب، نشان‌دهنده برترین آلت‌کوین‌هایی است که در ۳۰ روز گذشته بیشترین توجه توسعه‌دهندگان را به خود جلب کرده‌اند.

بر اساس داده‌ها، سینتتیکس (SNX) با امتیاز 233.87 در میان میزان فعالیت توسعه‌دهندگان پیشتاز بود و با اختلاف کمی دی وای دی ایکس را (DYDX) که امتیاز 224.93 داشت و ماه گذشته در صدر لیست بود، پشت سر گذاشت. اوسموسیس (OSMO) با امتیاز 169.57 در جایگاه سوم باقی ماند.

۵ آلت‌کوینی که در ۳۰ روز گذشته بیشترین تمرکز توسعه‌دهندگان را داشتند به شرح زیر هستند:

ارزهای دیجیتال دیگری که دارای مشارکت قابل توجهی از سوی توسعه‌دهندگان بودند عبارتند از: رادیکس، یونی‌سواپ، سنتریفیوژ (CFG)، فاکس توکن (FOX) و سورا ولیدیتور توکن (VAL).

سنتیمنت این امتیازات را بر اساس داده‌های گیت‌هاب تعیین می‌کند و تغییراتی که توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال متن‌باز ایجاد می‌شود را ردیابی می‌کند تا فعالیت توسعه‌دهندگان را ارزیابی کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx