تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1175 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

بیت کوین به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۰ رسید و آلت کوین ها با انتشار خبر پی پال رشد کردند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۲۰ اکتبر، بیت کوین از سد مقاومتی پیش روی خود عبور کرد و با یک جهش سریع قیمت خود را به سطح ۱۲۴۶۰ دلاری افزایش داد.

نمودار روزانه بیت کوین

رسیدن به بالاترین سطح در ۵۲ هفته اخیر قطعا نشانه دهنده قدرت گاوها است. درصورتی که بیت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد،‌ هدف بعدی رسیدن به ۱۲۹۷۵ دلار و سپس ۱۴۰۰۰ دلار خواهد بود.جهشی که بیت کوین در چند روز گذشته تجربه کرده باعث شده شاخص RSI در سطح ۸۰ قرار بگیرد. تجربه نشان می دهد وقتی که این شاخص در چنین سطحی قرار می گیرد، احتمال اصلاح افزایش پیدا می کند. اولیل نشانه ضعف بیت کوین ریزش به زیر سطح ۱۲۰۰۰ دلاری خواهد بود. در صورتی که گاوها در صورت اصلاح بازار، ریزش قیمت ها را در سطح ۱۲۰۰۰ دلار متوقف کنند،‌ بیت کوین دوباره به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل هم اکنون در بازه فشرده ۰.۲۲ – ۰.۲۶ دلاری معامله می شود. بعد از اینکه ریپل موفق به حفظ ارزش خود در بالای سطوح میانگین های متحرک نشد، اما این ارز دیروز توانست شاهد یک رشد قاطعانه باشد.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که گاوها بتوانند روند صعودی ریپل را حفظ کنند و از بازه ۰.۲۶ دلاری عبور کنند، این رمزارز می تواند به بازه قیمتی ۰.۳۰ دلاری برسد. اما برعکس، درصورتی که گاوها موفق به تحقق این هدف نشوند، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت ها به زیر سطوح میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. درصورتی که خرس ها موفق شوند، این ارز به تنزل خود ادامه خواهد داد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در تاریخ ۲۰ اکتبر به زیر سطح حمایتی ۲۴۲ دلاری سقوط کرد اما خرس ها موفق به استفاده از این سقوط نشدند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

روز گذشته این رمزارز جهشی ناگهانی داشت که نشان دهنده حجم بالای خرید از سمت گاوها بوده است. در صورتی که گاوها بتوانند به روند صعودی ادامه دهند و قیمت ها را به بالای سطح ۲۶۶.۴ دلاری افزایش دهند، بیت کوین کش می تواند به سطوح ۲۸۰ و سپس ۳۰۰ دلاری صعود کند. شاخص RSI که روند صعودی به خود گرفته و از سطح ۵۰ عبور کرده،‌ نشان دهنده دست برتر گاوها در بازار است. اما درصورتی که خرس ها بتوانند با افزایش فروش، قیمت ها را به زیر سطح ۲۳۷.۶ دلاری کاهش دهند، کنترل بازار این رمزارز را از گاوها پس خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

روز گذشته بایننس کوین به زیر سطوح حمایتی ۲۹.۵ دلاری و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹ دلار) سقوط کرد. اما خرس ها موفق نشدند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و فشار برای فروش را افزایش دهند.

نمودار روزانه بایننس کوین

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت این رمزارز را به بالای خط روند نزولی افزایش دهند. در صورتی که گاوها در تحقق این مهم موفق شوند، رسیدن به سطوح ۳۱.۹ و سپس ۳۳.۳ دلاری ممکن خواهد شد. اما در صورتی که قیمت ها از سطوح کنونی دوباره ریزش کند، خرس ها برای کاهش هرچه بیشتر قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی خرس ها موفق شوند، بایننس کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷ دلار) سقوط خواهد کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx