تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، چین لینک، یونی سواپ و تزوس 

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، چین لینک، یونی سواپ و تزوس نوسان های بیت کوین مسیر را برای صعود هر چه بیشتر برخی از آلت کوین ها هموار کرده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی در نوسان است. نمودار قیمتی […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، چین لینک، یونی سواپ و تزوس 

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، چین لینک، یونی سواپ و تزوس

نوسان های بیت کوین مسیر را برای صعود هر چه بیشتر برخی از آلت کوین ها هموار کرده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی در نوسان است. نمودار قیمتی این ارز دیجیتال مثلث متقارن شکل ایجاد کرده که معمولا به عنوان یک الگوی ادامه دار رفتار می کند. دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها در حال دفاع از سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (34241 دلار) هستند.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل شرایط را بدست گرفته اند. درصورت افزایش قیمت به بالای مثلث، گام بعدی در این روند صعودی برداشته خواهد شد. اولین هدف رسیدن به 41959.6 دلار خواهد بود. اگر قیمت از این سطح افزایش یابد، بیت کوین ممکن است تا 50 هزار دلار صعود کند. اما برخلاف این نظریه، اگر بیت کوین موفق به عبور از مثلث نشود، این ارز ممکن است در سطح 29688.1 دلاری قرار گیرد. این سطح ممکن است باعث جذب خریداران بشود ولی اگر گاوها موفق به افزایش قیمت به سطح میانگین متوسط متحرک 20 روزه نشوند، اصلاح ممکن است تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (26581.1 دلار) ادامه پیدا کند.

در 15 ژانویه چین لینک از بازه مقاومتی 20.11 دلاری عبور کرد و این روند صعودی منجر به افزایش قیمت چین لینک به بالاترین سطح خود (22.96 دلار) در 16 ژانویه شد. اما دم بلند کندل استیک در 16 ژانویه نشان می دهد که تریدرها به قصد کسب سود دست به فروش زده اند.

نمودار چین لینک

رالی چین لینک از سطح 20.11 دلاری، نشان می دهد که این سطح به سطح حمایتی تبدیل شده است. درصورتی که قیمت چین لینک از 23 دلار عبور کند، این ارز ممکن است تا 27 و سپس 30 دلار صعود کند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (16.25 دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار داد که نشان می دهند گاوها کنترل را بدست گرفته اند. برخلاف این نظریه، در صورت نزول چین لینک به زیر 20.11 دلار، ایستگاه بعدی 17.77 دلار خواهد بود. گاوها باید بسیار مراقب این سطح باشند چون در صورت شکست این سد حمایتی، روند حرکتی ممکن است تغییر کند.

تحلیل یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ در حال حاضر در روند صعودی قرار دارد ولی در بازه 9 دلاری با فشار فروش مواجه شده است. اگر گاوها تسلیم خرس ها نشوند، این مسئله نشان خواهد داد که تریدرها قصد فروش را ندارند.

نمودار یونی سواپ

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.15 دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که یونی سواپ بالای بازه 7.47 دلاری حفظ شود، روند صعودی این ارز ادامه خواهد داشت. درصورت افزایش قیمت به بالای 9.37 دلار، رالی ممکن است تا 12.45 و 15 دلار ادامه داشته باشد. برخلاف این نظریه درصورتی که خرس ها باعث کاهش قیمت به زیر 7.47 دلار بشوند، این رمزارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزول کند. معمولا اصلاح عمیق به این معنی است که قدرت روند حرکتی ضعیف شده و این ارز در بازه مشخصی قرار خواهد گرفت.

تحلیل تزوس (XTZ)

در چند هفته گذشته تزوس در بازه 1.85 – 2.85 دلاری قفل شده بود و گاوها تلاش کرده اند که این ارز از این بازه خارج شود.

نمودار تزوس

هرچند که وضعیت نمودار در تاریخ 16 ژانویه نشان می دهد که گاوها کار دشواری در حفظ قیمت بالای این بازه داشته اند. درصورتی که گاوها قیمت را بالای 2.85 دلار حفظ کنند، احتمال آغاز روند صعودی جدید افزایش خواهد یافت. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2.48 دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای 66 قرار دارد که نشان می دهند مسیر پیش روی این ارز هموار است. در این روند صعودی هدف رسیدن به بازه های 3.90 و 4.49 دلاری خواهد بود. اما درصورتی که تزوس به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزول کند، این نظریه باطل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx