تراست ولت شبکه تون کوین را اضافه می‌کند

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

تراست ولت برای ترویج پذیرش بلاکچین تون کوین (TON) وارد یک همکاری استراتژیک با تیم تون شده است. این همکاری به ترا‌ست ولت اجازه می‌دهد تا با استفاده از تمرکز بر بازی‌های بلاکچینی (GameFi) و برنامه‌های غیرمتمرکز، با پایگاه کاربری گسترده تلگرام تعامل داشته باشد. این همکاری به ۱۰۰ میلیون کاربر تراست ولت امکان انجام […]

تراست ولت

تراست ولت برای ترویج پذیرش بلاکچین تون کوین (TON) وارد یک همکاری استراتژیک با تیم تون شده است. این همکاری به ترا‌ست ولت اجازه می‌دهد تا با استفاده از تمرکز بر بازی‌های بلاکچینی (GameFi) و برنامه‌های غیرمتمرکز، با پایگاه کاربری گسترده تلگرام تعامل داشته باشد. این همکاری به ۱۰۰ میلیون کاربر تراست ولت امکان انجام تراکنش در شبکه تون کوین را می‌دهد و تعامل با پل‌های بلاکچینی و NFTهای تون کوین را امکان پذیر می‌کند.

با این همکاری، به زودی امکان وارد کردن داده ها یا همان Import کردن اطلاعات از کیف پول تون کیپر (TonKeeper) فراهم می‌شود. همچنین در ماه‌های آینده برنامه‌هایی برای افزودن TON Connect و TON DApps وجود دارد. نیت زو، از تیم تراست ولت، این همکاری را یک تناسب طبیعی توصیف کرد که با رویکرد مشتری‌مداری Trust Wallet همسو است. . در خبرهای دیگر، تر‌است ولت اخیراً Barz را منتشر کرد، یک کیف پول هوشمند متن‌باز سازگار با ERC-4337 که با هدف غلبه بر محدودیت‌های معمول کیف پول طراحی شده است. لوئیس اوسیگودا، رئیس مهندسی ترا‌ست ولت، نیز بر اهمیت توسعه متن‌باز برای نوآوری بیشتر تاکید کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx