3 آلتکوین سوپر بولیش در سال 2024

انتشار 22 ساعت قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین (BTC) در بیشتر سال ۲۰۲۴ در صدر خبرها قرار داشت؛ زیرا قیمت آن از بیشتر آلتکوین های برتر پیشی گرفت. اما با نزدیک شدن به ماه اکتبر، شرایط تغییر کرده و ارز دیجیتال شماره یک دنیا به تدریج به جایگاه دوم رانده می‌شود. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران به دنبال یک جهش قوی در […]

بهترین آلتکوین

بیت کوین (BTC) در بیشتر سال ۲۰۲۴ در صدر خبرها قرار داشت؛ زیرا قیمت آن از بیشتر آلتکوین های برتر پیشی گرفت. اما با نزدیک شدن به ماه اکتبر، شرایط تغییر کرده و ارز دیجیتال شماره یک دنیا به تدریج به جایگاه دوم رانده می‌شود.

به همین دلیل، سرمایه‌گذاران به دنبال یک جهش قوی در آلت‌کوین‌ها هستند، زیرا گمانه‌زنی‌ها درباره فصل آلت‌کوین‌ها یا همان آلت سیزن شدت گرفته است. در این مقاله سه آلتکوین بولیش که ممکن است در اکتبر ۲۰۲۴ برجسته شوند را معرفی می‌کنیم.

استکس (STX)

استکس (Stacks) یک پروژه لایه دوم بیت کوین است که توسعه برنامه‌های قرارداد هوشمند روی بلاک‌چین‌ها را بهبود می‌بخشد. توکن بومی آن، ارز دیجیتال STX، در هفت روز گذشته 15 درصد افزایش قیمت داشته و یکی از آلت‌کوین‌هایی است که ممکن است در ماه آینده از بیت کوین پیشی بگیرد.

STX در این لیست قرار دارد زیرا سرانجام ارتقاء مورد انتظار «Nakamoto» در تاریخ 9 اکتبر انجام خواهد شد. این رویداد که صعودی پیش‌بینی می‌شود، به نام خالق ناشناس بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو، نام‌گذاری شده است.

با اجرای این ارتقاء، قابلیت‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) روی شبکه بیت‌کوین بهبود خواهد یافت. همچنین ممکن است Stacks با این ارتقاء شبکه اصلی، توکنی متصل به بیت‌کوین به نام sBTC را معرفی کند.

در حال حاضر، قیمت استکس برابر با 1.92 دلار است. در نمودار روزانه، قیمت این آلت‌کوین در سقوط ۵ آگوست به 1.05 دلار رسید. با این حال، به نظر می‌رسد که شکل‌گیری الگوی «سر و شانه معکوس» شرایط را برای این توکن تغییر داده است. الگوی سرو شانه معکوس نشان‌دهنده بازگشت از روند نزولی به روند صعودی است.

بهترین آلتکوین

در حال حاضر، استکس با مقاومت ۲ دلاری روبه‌رو است، اما حمایت 1.73 دلار را پشت خود دارد که در صورت ریزش موقت می‌تواند در زمان کوتاهی استکس را رو به بالا سوق دهد.

در صورت شکست مقاومت، قیمت Stacks ممکن است ۲۰ درصد دیگر افزایش یابد و در اکتبر ۲۰۲۴ به ۲.۳۸ دلار برسد.

ارز دیجیتال RUNE، توکن بومی شبکه نقدینگی غیرمتمرکز ثورچین، یکی از آلتکوین هایی است که پیش‌بینی می‌شود در اکتبر از بیت‌کوین پیشی بگیرد. یکی از دلایل این پیش‌بینی افزایش حجم معاملات RUNE است که نقش مهمی در افزایش قیمت ۳۰ روزه آن داشته است.

ثورچین (RUNE)

در حال حاضر، قیمت RUNE برابر با 5.36 دلار است، اما به نظر می‌رسد در سطح 5.40 دلار با مقاومتی روبه‌رو شده باشد. به همین دلیل، این آلت‌کوین ممکن است با یک اصلاح موقت مواجه شود، مشابه اتفاقی که در ماه مه رخ داد. علاوه بر این، ممکن است این توکن روندی مشابه را تکرار کند و قیمت آن پس از اصلاح به 7.28 دلار برسد.

تحلیل آلتکوین ها

این بار، ممکن است ارز دیجیتال RUNE عملکرد بهتری داشته باشد، زیرا تصویر نمودار بالا نشان‌دهنده احتمال افزایش ۴۰ درصدی قیمت به ۷.۵۴ دلار در اکتبر ۲۰۲۴ است. با این حال، اگر فشار خرید کاهش یابد، قیمت RUNE ممکن است به ۴.۵۰ دلار سقوط کند و این پیش‌بینی را بی‌اعتبار کند.

فانتوم (FTM)

دلیل اصلی قرار گرفتن فانتوم (Fantom) در این لیست، هیجان پیرامون ارتقاء سونیک (Sonic) است. این ارتقاء قرار است سرعت پردازش تراکنش‌ها و کارایی ذخیره‌سازی در بلاک‌چین را بهبود بخشد. علاوه بر این، این توکن که در ماه‌های اخیر یکی از بهترین عملکردها را در بین آلت‌کوین‌ها داشته، ممکن است به نماد جدید «S» تغییر کند.

بر اساس نمودار روزانه، قیمت فانتوم (FTM) برابر با ۰.۶۷ دلار است و شاخص میانگین متحرک نمایی (EMA) سیگنال‌های صعودی را نشان می‌دهد. همان‌طور که در نمودار زیر مشخص است، EMA 20 (آبی) از EMA 50 (زرد) عبور کرده است. علاوه بر این، برای اولین بار پس از مدت‌ها، EMA 20 بالاتر از EMA 200 (بنفش) قرار گرفته است که نشان‌دهنده احتمال یک روند صعودی پایدار برای این آلتکوین است.

خرید آلتکوین

بنابراین، قیمت فانتوم ممکن است با افزایش ۳۶.۷۰ درصدی به ۰.۹۲ دلار برسد. اما در صورت تغییر احساسات بازار به سمت نزولی شدن، قیمت FTM ممکن است در محدوده ۰.۶۵ دلار باقی بماند و نتواند به سطح پیش‌بینی‌شده دست یابد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx