آخرین وضعیت پرونده شکایت ریپل در مهر ماه

انتشار 6 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در اوایل آگوست به یک نقطه عطف مهم رسید. قاضی آنالیزا تورس حکم داد که فروش XRP در بازارهای ثانویه به سرمایه‌گذاران خرد به‌عنوان معامله اوراق بهادار محسوب نمی‌شود. اما از طرف دیگر، این شرکت موظف شد به دلیل نقض برخی قوانین، جریمه‌ای به […]

پرونده ریپل

پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در اوایل آگوست به یک نقطه عطف مهم رسید. قاضی آنالیزا تورس حکم داد که فروش XRP در بازارهای ثانویه به سرمایه‌گذاران خرد به‌عنوان معامله اوراق بهادار محسوب نمی‌شود. اما از طرف دیگر، این شرکت موظف شد به دلیل نقض برخی قوانین، جریمه‌ای به مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار پرداخت کند.

یکی از مدیران ریپل یادآوری کرد که SEC قبلا تاکید کرده که با این تصمیم قاضی مخالف نیست و پذیرفته که خود XRP اوراق بهادار نیست. او همچنین اشاره کرد که در پرونده‌ای دیگر، این نهاد بابت این ادعا که یک توکن می‌تواند به‌خودی‌خود اوراق بهادار باشد، عذرخواهی کرده است.

در پایان، استوارت آلدِرُتی، مشاور ارشد حقوقی ریپل گفت که این شرکت امیدوار است دادگاه استیناف فدرال، به طور نهایی حملات اشتباه گری گنسلر (رئیس SEC) به صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف کند. مبلغ جریمه تنها بخش کوچکی از ۲ میلیارد دلاری بود که SEC در ابتدا درخواست کرده بود. همین باعث شد بسیاری، از جمله مدیرعامل ریپل، این حکم را یک پیروزی بدانند.

به‌روزرسانی مهم در پرونده شکایت ریپل

با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار نسبت به این تصمیم اعتراض کرد که منجر به افت قابل‌توجه قیمت XRP و افزایش دوباره ابهامات شد.

به تازگی، استوارت آلدرُتی اعلام کرد که ریپل درخواست تجدیدنظر متقابل داده تا مطمئن شود هیچ نکته‌ای از قلم نیفتاده است، از جمله این استدلال که بدون وجود حقوق و تعهدات اساسی در یک قرارداد، چیزی به نام «قرارداد سرمایه‌گذاری» نمی‌تواند وجود داشته باشد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ریپل
xrp
ریپل
ریپل، تغییردهنده قواعد انتقالات مالی جهانی، با سرعت و کارایی بالا، به‌عنوان پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل می‌کند. با هدف تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی، XRP با سرعت بالا در پردازش تراکنش‌ها به شما امکان می‌دهد که به دنیای جدیدی از تسویه‌های سریع و ارزان وارد شوید.
خرید ریپل
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx