ایردراپ باب (BOB)

انتشار 3 هفته قبل
ایردراپ باب

BOB یا Build on Bitcoin یک پروتکل لایه ۲ (L2) است که با بهره‌گیری از ماشین مجازی اتریوم (EVM) به مقیاس‌پذیری بیت کوین کمک می‌کند. این سازگاری به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا قراردادهای هوشمند پیشرفته سالیدیتی را برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) بر روی بیت کوین ایجاد کنند.

علاوه بر سازگاری با EVM، این پروتکل از OP Stack استفاده می‌کند. OP Stack روند ساخت رول‌آپ‌ها و بلاکچین‌ها را ساده می‌کند.

BOB به عنوان یک پلتفرم برای آزمایش و نوآوری در بخش‌های مختلفی از جمله رول‌آپ‌ها، هوش مصنوعی، سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (DAO)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سرگرمی عمل می‌کند. هدف آن گسترش کاربردهای بیت کوین و جذب یک پایگاه کاربری وسیع‌تر است، در حالی که ارزش‌های اصلی بیت کوین مانند تغییرناپذیری، امنیت، کمبود و غیرمتمرکز بودن را حفظ می‌کند.

همچنین، BOB اطمینان می‌دهد که پروژه‌های توسعه‌یافته بر روی پلتفرم آن، قابلیت استقرار بر روی زنجیره‌ها و رول‌آپ‌های دیگر را دارند. این پروتکل قصد دارد تعامل یکپارچه میان بیت کوین و اتریوم را تسهیل کرده و نوآوری‌های اتریوم را با امنیت بالای بیت کوین ترکیب کند.

فصل دوم ایردراپ باب

فصل اول این ایردراپ به پایان رسیده است. برای برداشت وجوه قفل شده در فصل اول، باید به صفحه اصلی بروید و بر روی گزینه “Withdraw assets” کلیک کنید. اگر قصد ادامه فعالیت در فارمینگ یا پیوستن به فصل دوم را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌سایت بروید و با کیف پول خود وارد شوید.
  2. بر روی تب “Bridge” کلیک کرده و وجوهی که در فصل اول واریز کرده‌اید (یا واریز جدید) را به شبکه BOB منتقل کنید. برای این کار امتیاز دریافت خواهید کرد.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx