تحلیل قیمت بیت کوین و ۱۰ ارز دیجیتال برتر

تحلیل قیمت ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 16دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

بازارهای سنتی همچنان بر قیمت بیت کوین تأثیر منفی می گذارند، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها به بیت کوین اجازه نداده اند که پایین ترین سطح ماه ژوئن خود را دوباره آزمایش کند. بازارهای سهام ایالات متحده هفته را با وضعیت ضعیفی آغاز کرده اند، زیرا سرمایه گذاران متقاعد نشده اند که فدرال رزرو سیاست پولی تهاجمی خود را پس بگیرد. شاخص نزدک کامپوزیت به پایین ترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۲۰ سقوط کرد.

همه نگاه ها معطوف به داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده برای ماه سپتامبر خواهد بود که در ۱۳ اکتبر منتشر می شود، زیرا می تواند بر تصمیم فدرال رزرو در مورد اندازه افزایش نرخ در جلسه بعدی در ماه نوامبر تأثیر بگذارد.

بسته به نحوه درک بازار از شرایط، بازارهای قدیمی و بازارهای ارزهای دیجیتال ممکن است شاهد افزایش نوسان باشند. یک نکته مثبت جزئی برای گاوهای بیت کوین این است که BTC پایین ترین سطح ژوئن خود را آزمایش نکرده است و در کوتاه مدت از نزدک و S&P 500 بهتر عمل کرده است. یک محرک مثبت می‌تواند یک بهبود قوی در قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را آغاز کند. بیایید نمودارهای ۱۰ ارز دیجیتال برتر را مطالعه کنیم تا سطوح مقاومت کلیدی را که باید مراقب آنها باشیم، تعیین کنیم.

تحلیل بیت کوین

بیت کوین در ۷ اکتبر به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) خود (۱۹۵۸۴ دلار) رسید و سپس با موفقیت از سطح بین ۸ تا ۱۰ اکتبر دفاع کرد. فروشندگان در تلاشند تا با پایین کشیدن قیمت به زیر خط روند صعودی، موقعیت خود را بیشتر تقویت کنند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین بر تتر

 

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به منطقه حمایتی ۱۸۱۲۵ تا ۱۷۶۲۲ دلار کاهش یابد. خریداران احتمالاً با تمام توان از این منطقه دفاع خواهند کرد زیرا اگر در انجام این کار شکست بخورند، این جفت ارز می تواند مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کند و ممکن است به ۱۵۰۰۰ دلار سقوط کند.

برعکس، اگر قیمت از خط روند صعودی بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد این جفت ارز را بالاتر از میانگین های متحرک برانند و خط روند نزولی را به چالش بکشند. شکستن و بسته شدن بالاتر از این سطح، اولین نشانه‌ای است که خرس‌ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. بیت کوین پس از آن می‌تواند تا ۲۲۸۰۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم در حال تلاش برای بالا رفتن از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۵۱ دلار) است. این نشان می‌دهد که خرس‌ها در صف فروشند و سعی می‌کنند قیمت را به سطح حمایت قوی در ۱۲۲۰ دلار کاهش دهند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

نمودار روزانه اتریوم بر تتر

نزول تدریجی متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو منفی نشان دهنده مزیتی برای خرس ها است. اگر قیمت به زیر ۱۲۲۰ دلار سقوط کند، فروش ممکن است تشدید شود و جفت ارز ETH/USDT ممکن است به خط حمایت الگوی کانال نزولی سقوط کند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی بالا برود و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، ممکن است اتریوم تا ۱۴۱۰ دلار افزایش یابد. گاوها باید قیمت را بالاتر از کانال فشار دهند و حفظ کنند تا نشان دهنده تغییر روند بالقوه باشد.

تحلیل بایننس کوین

بایننس کوین طی چند روز گذشته بین ۲۵۸ تا ۳۰۰ دلار معامله شده است. شکست به زیر میانگین متحرک در ۸ اکتبر راه را برای کاهش احتمالی حمایت قوی در ۲۵۸ دلار هموار می کند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین

نمودار روزانه بایننس کوین بر تتر

اگر قیمت به ۲۵۸ دلار بازگشت، نشان می دهد که نوسان در محدوده ممکن است برای مدت بیشتری ادامه یابد. هر چه مدت زمان صرف شده در محدوده طولانی تر باشد، خروج نهایی از آن قوی تر خواهد بود. حرکت روند بعدی با شکست بالای ۳۰۰ دلار یا افت به زیر ۲۵۸ دلار آغاز خواهد شد. پیش بینی جهت شکست با قطعیت دشوار است. بنابراین، بهتر است قبل از انجام شرط‌های جهت دار منتظر بمانید تا شکست رخ دهد.

اگر قیمت به زیر ۲۵۸ دلار سقوط کند، جفت ارز BNB/USDT می تواند تا ۲۱۶ دلار کاهش یابد. از سوی دیگر، شکست بالای ۳۰۰ دلار می تواند جفت را به ۳۴۲ دلار برساند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریپل

ریپل بالاتر از مقاومت سربار ۰.۵۶ دلار بود، گاوها سعی کردند قیمت را هل دهند اما خرس ها تکان نخوردند. فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت را به EMA 20 روزه (۰.۴۷ دلار) برسانند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریپل

نمودار روزانه ریپل بر تتر

اگر خریداران بخواهند دست بالا را حفظ کنند، باید نزول ها را تا EMA 20 روزه بخرند. اگر قیمت با قدرت از این حمایت بازگردد، احتمال شکست بالای ۰.۵۶ دلار افزایش می‌یابد. سپس این جفت ارز می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد و تا ۰.۶۶ دلار صعود کند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت می تواند باطل شود. سپس ریپل می تواند تا سطح شکست ۰.۴۱ دلار کاهش یابد. جهش از این حمایت نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی بین ۰.۴۱ تا ۰.۵۶ دلار باقی بماند.

تحلیل و بررسی کاردانو

کاردانو به تدریج به سمت حمایت حیاتی در ۰.۴۰ دلار کاهش یافته است. این سطح در دو نوبت قبلی ایجاد شده است. از این رو، باز هم انتظار می رود که گاوها در این حمایت دفاعی قوی داشته باشند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال کاردانو

نمودار روزانه کاردانو بر تتر

هر بازگشتی احتمالاً با فروش در میانگین متحرک ۲۰ روزه (۰.۴۳ دلار) و دوباره در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (0.45 دلار) مواجه خواهد شد. گاوها باید این مقاومت را از بین ببرند تا شروع یک بهبود پایدار احتمالی را نشان دهند. سپس کاردانو می تواند به خط روند نزولی صعود کند. در عوض، اگر قیمت به زیر سطح حمایت ۰.۴۰ دلار سقوط کند، نشان دهنده از سرگیری روند نزولی خواهد بود. سپس جفت ارز ADA/USDT می تواند تا سطح حمایت قوی ۰.۳۳ دلار در جایی که احتمال خرید وجود دارد کاهش یابد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال سولانا

سولانا در چند روز گذشته بین ۳۱.۶۵ تا ۳۵.۵۰ دلار در نوسان بوده است. میانگین متحرک صاف و RSI درست زیر نقطه میانی، تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال سولانا

نمودار روزانه سولانا بر تتر

اولین نشانه قدرت شکست و نزدیک شدن به بالای مقاومت سربار در ۳۵.۵۰ دلار خواهد بود. در صورت عبور از این سطح، سولانا می تواند تا ۳۹ دلار افزایش یابد. حرکت قبلی در این سطح متوقف شده بود. از این رو، خرس ها دوباره سعی می کنند از این سطح به طور تهاجمی دفاع کنند.

از جنبه نزولی، منطقه بین ۳۱.۶۵ تا ۳۰ دلار احتمالاً خرید قوی گاوها را به خود جلب می کند. اگر خرس ها بخواهند کنترل خود را حفظ کنند، باید قیمت را به زیر ۳۰ دلار کاهش دهند. این می تواند کاهش را به حمایت بعدی در ۲۶ دلار افزایش دهد.

بررسی دوج کوین

دوج کوین سقوط کرد و در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۶ دلار) در ۸ اکتبر بسته شد و گاوها نتوانستند قیمت را به بالای SMA 50 روزه (۰.۰۶ دلار) در ۹ اکتبر برگردانند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال دوج کوین

نمودار روزانه دوج کوین بر تتر

فروش در ۱۰ اکتبر از سر گرفته شد و خرس‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را تا سطح حمایت نزدیک به ۰.۰۶ دلار کاهش دهند. خریداران در ۱۹ سپتامبر و بار دیگر در ۲۱ سپتامبر با موفقیت از این حمایت دفاع کردند. از این رو، گاوها احتمالاً افت را تا این سطح با قدرت می‌خرند.

اگر قیمت از سطح فعلی یا حمایت بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد دوج کوین را به مقاومت سربار در ۰.۰۷ دلار برسانند. حرکت روند اصلی بعدی می تواند با شکست بالای ۰.۰۷ دلار یا زیر ۰.۰۵ دلار آغاز شود.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال پولکادات

پولکادات در چند روز گذشته بین ۶ تا ۶.۶۴ دلار تثبیت شده است. خرس‌ها سعی می‌کنند با نپذیرفتن قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۴۶ دلار) مزیت خود را تقویت کنند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال پولکادات

نمودار روزانه پولکادات بر تتر

اگر قیمت رو به پایین تر ادامه یابد و به زیر ۶.۲۵ دلار برسد، پولکادات می تواند حمایت حیاتی را در ۶ دلار دوباره آزمایش کند. اگر این سطح شکست بخورد، این رمزارز می تواند مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کند. سپس می تواند تا ۵.۳۶ دلار کاهش یابد.

اگر گاوها بخواهند این دیدگاه نزولی را نفی کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای منطقه مقاومت بین ۶.۶۴ دلار و SMA 50 روزه (۶.۸۵ دلار) برسانند. اگر آنها موفق شوند، پولکادات می تواند سرعت خود را افزایش دهد و به سمت مقاومت بعدی در ۸ دلار افزایش یابد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان از خط روند نزولی رد شد اما خرس‌ها نتوانستند قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند. این نشان می دهد که گاوهای نر در حال خرید شیب به میانگین متحرک هستند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال پالیگان

نمودار روزانه متیک بر تتر

خریداران باید قیمت را بالاتر از خط روند نزولی فشار داده و حفظ کنند تا تغییر احتمالی در روند کوتاه مدت را نشان دهند. سپس پالیگان می تواند تا ۰.۹۴ دلار صعود کند، جایی که ممکن است دوباره با فروش خرس ها مواجه شود. از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و از میانگین متحرک کمتر شود، می تواند مزیت کوتاه مدت را به نفع خرس ها تغییر دهد. سپس این جفت ارز می تواند به ۰.۷۵ دلار کاهش یابد، جایی که احتمال خرید وجود دارد.

بررسی شیبا اینو

شیبا اینو در ۶ اکتبر زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۰۰۰۱۱ دلار) شکست و بسته شد. خریداران تلاش کردند در ۹ و ۱۰ اکتبر قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، اما خرس ها موضع خود را حفظ کردند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال شیبا

نمودار روزانه شیبا اینو بر تتر

شیبا در منطقه بین ۰.۰۰۰۰۱۱ تا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار پشتیبانی قوی دارد. اگر قیمت از این منطقه بازگردد، گاوها دوباره سعی می‌کنند این جفت ارز را بالاتر از میانگین‌های متحرک قرار دهند. یک وقفه و بسته شدن بالاتر از SMA 50 روزه (۰.۰۰۰۰۱۲ دلار) نشان می دهد که بهبود بیشتر ممکن است. سپس این جفت ارز می تواند تا ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار افزایش یابد.

ممکن است برای خرس‌ها کاهش قیمت به زیر سطح حمایت روانی در ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار دشوار باشد، اما اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، شیبا می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار کاهش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx