SEC در مقابل بنیان‌گذار ترون شکست خورد

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

یک قاضی در منطقه نیویورک درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تضعیف دفاع بنیان‌گذار ترون، جاستین سان، را رد کرده است. این حکم که در ۱۹ آگوست توسط قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، ادگاردو راموس، صادر شد، به عنوان یک شکست برای SEC در پرونده‌ای که علیه جاستین سان مطرح کرده، […]

ترون

یک قاضی در منطقه نیویورک درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تضعیف دفاع بنیان‌گذار ترون، جاستین سان، را رد کرده است. این حکم که در ۱۹ آگوست توسط قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، ادگاردو راموس، صادر شد، به عنوان یک شکست برای SEC در پرونده‌ای که علیه جاستین سان مطرح کرده، محسوب می‌شود.

این پرونده که در مارس ۲۰۲۳ آغاز شد، ادعا می‌کند که سان و بنیاد ترون در ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده، معاملات دستکاری‌شده و تبلیغات غیرقانونی دارایی‌های دیجیتال، به‌ویژه توکن‌های ترون (TRX) و بیت تورنت (BTT)، دخیل بوده‌اند.

در پاسخ، سان و تیم حقوقی او در ماه آوریل خواستار رد این دادخواست شدند و استدلال کردند که SEC صلاحیت رسیدگی به معاملات دارایی‌های دیجیتال خارجی که در پلتفرم‌های جهانی انجام می‌شوند را ندارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx