استفاده نیروی فضایی آمریکا از شرکت مبتنی بر بلاک چین Xage Security

استفاده نیروی فضایی آمریکا از شرکت مبتنی بر بلاک چین Xage Security
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5767 نفر

استفاده نیروی فضایی آمریکا (USSF) از شرکت مبتنی بر بلاک چین Xage Security

نیروی فضایی آمریکا (USSF) به همراه نیروی هوایی این کشور، شرکت مبتنی بر بلاک چین Xage Security را برای توسعه سامانه محافظت از داده ها انتخاب کرده اند.

شرکت Xage Security در بیانیه ای اعلام کرد که وظیفه محافظت مبدا به مقصد داده ها به این شرکت محول شده است. این شرکت دارای یک پلتفرم یکپارچه است که توانایی ایمن سازی و از بین بردن نقاط ورودی را دارد که داده ها را در برابر حملات هکرها محافظت می کند.

این پلتفرم به نیروی فضایی آمریکا این امکان را می دهد که هویت افرادی را که به سامانه ها ورود می کنند را تایید کند. همچنین به کمک این پلتفرم‌، در صورت آفلاین ماندن تجهیزات مستقر در زمین، ماهواره ها می توانند به فعالیت خود ادامه بدهند و اطلاعات نیز به صورت امن به واحدهای عملیاتی انتقال داده شوند.

جالب است بدانید که این دومین قراردادی است که نیروی هوایی ایالات متحده با این شرکت منعقد کرده است. قرارداد اول در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ به امضا رسید.

نیروی فضایی آمریکا سال گذشته در ماه دسامبر برای دفاع از فضا و دستیابی به سیستم های فضایی نظامی تاسیس شد.

مدیر عامل شرکت Xage Security دانکن گریت وود (Duncan Greatwood) با بیان اینکه بلاک چین بسیاری از نیازهای USSF را برطرف می کند، افزود:

نیروی فضایی آمریکا برای ایجاد انعطاف پذیری در فضا و آگاهی از موقعیت داده ها و عناصر به اجرای غیرمتمرکز امنیت احتیاج دارد. ما Xage را برای پاسخگویی به نیازهای سیستم های پیچیده زیرساخت های حیاتی ساختیم و خوشحال هستیم که این فناوری را وارد USSF می کنیم.

علاقه مندی وزارت دفاع ایالات متحده به بلاک چین

وزارت دفاع ایالات متحده که ناظر بر همه شاخه های نظامی از جمله نیروی هوایی و (USSF) است ، برای مدتی علاقه مند به بلاکچین بوده است. این وزارت خانه قراردادی را با شرکت دیگری با نام Simba Chain که در بستر بلاک چین فعالیت می کند، قراردادی را با این شرکت برای حفظ امنیت اطلاعات حساس و  تحقیق و توسعه در ماه مارس سال جاری منعقد کرد. آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاع یا DARPA نیز از سال ۲۰۱۹ درگیر بلاکچین شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx