رفت و آمد آسان به کمک بلاک چین در همه گیری کرونا

رفت و آمد آسان به کمک بلاک چین در همه گیری کرونا
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2585 نفر

رفت و آمد آسان به کمک بلاک چین در همه گیری کرونا

رفت و آمد و مسافرت به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا به شدت دشوار و پیچیده شده است. حالا یک اپ مبتنی بر بلاک چین با هدف سهولت در رفت و آمد و مسافرت راه اندازی شده است.این برنامه که ICC AOKpass نامیده می شود، به کاربران اجازه می دهد که وضعیت سلامت و عدم ابتلا خود به ویروس کرونا را به سرعت تایید کنند.

Dorjee Sun مدیرعامل شرکت Perlin، در مصاحبه ای با مجله CIR Magazine اعلام کرد که:

این برنامه از یک استاندارد جهانی که در هر نقطه ای از دنیا می تواند مورد استفاده قرار گیرد، بهره می برد. این استاندارد قابلیت انطباق با قوانین هر کشوری را دارد و به کاربران این اجازه را می دهد که در هر نقطه و زمانی سلامت و عدم ابتلا خود را تایید کنند.

این برنامه توسط چندین شرکت از جمله شرکت نرم افزاری مستقر در سنگاپور بنام Energy Drilling و شرکت International SOS مورد بررسی و تست قرار گرفته است. این دو شرکت از برخی از کارکنان خود که مقصدشان سکوی حفاری نفت بود، درخواست کرد که تست واکنش زنجیره ای پلیمراز یا همان PCR را انجام دهند و نتیجه این آزمایش در اپ یاد شده ذخیره شود. نتیجه آزمایش ها توسط این اپ به کارفرما ارسال شدند و در نتیجه به تسهیل ورود کارکنان به فرودگاه تایلند کمک کرد.

تجربه استفاده

مدیرعامل شرکت سنگاپوری International SOS، خانم Juliana Gim گفت که تجربه موفقی که این اپ داشت، چگونگی تداوم سفرهای امن و بی خطر را در خلال همه گیری ویروس کویید-۱۹ نشان می دهد. وی افزود:

طرح آزمایشی و موفقیت آمیز برنامه ICC AOKpass که با همکاری شرکت Energy Drilling انجام شد، بسیار دلگرم کننده است زیرا این برنامه گامی بزرگ در راستای تحقق هدف ما مبنی بر به کار گیری سیستم امن و جهانی برای تسهیل کار کردن در صنایع مختلف است.

ما امیدوار هستیم که در آینده به کار گیری و استفاده همگانی از این برنامه، موجبات بازگشت سریع، امن و مطمئن به محل کار را فراهم سازد.همه گیری کرونا به شرکت های مبتنی بر بلاکچین الهام بخشیده است که به کاهش محدودیت های سفر که توسط مسئولین وضع شده اند کمک کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx