۲۷ میلیون دلار سرمایه سوشی می تواند به راحتی نابود شود!

۲۷ میلیون دلار سرمایه سوشی می تواند به راحتی نابود شود!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3276 نفر

۲۷ میلیون دلار سرمایه سوشی می تواند به راحتی نابود شود!

تحقیقاتی که پیرامون سرمایه ارز دیجیتال سوشی (SUSHI) انجام شده است نشان دهنده این است که کلید سرمایه ۲۷ میلیون دلاری این ارز در دستان مدیر قرار دارد. تحلیل های صورت گرفته از پروتکل DeFi سوشی سواپ (SushiSwap) بیان کننده این موضوع است که توکن هایی به ارزش ۲۷ میلیون دلار در کیف پول مدیر وجود دارد که به راحتی می تواند از بین بروند. تحلیلگر اطلاعات و شریک Cinneamhain Ventures آقای Adam Cochran بررسی عمیقی در ساختار کیف پول مدیریتی سوشی سواپ انجام داده است.

این پروتکل در چند روز گذشته مورد توجه بسیاری قرار گرفته و موفق به جذب یک میلیارد دلار نقدینگی شده است.تحلیل صورت گرفته از کلون یونی سواپ (UniSwap) در نتیجه توییتی توسط یک کاربر توییتر بنام Sasa صورت گرفت.این توییت فاش کرد که حدود ۲۷ میلیون دلار توکن در کیف پول مدیر وجود دارد که می تواند در استخر Sushi یا ETH دامپ شود.

Cochran می گوید:

به نظر من مسئولان سوشی سرمایه ای ۲۷ میلیون دلاری از توکن های خود دارند که می تواند دامپ شود و یا حتی برای دامپ شدن علیه توکن های LP مورد استفاده قرار بگیرد.اما تحلیل او فاش کرد که این کیف پول از نوع عمومی است که کلید آن در دستان مدیر سوشی سواپ است که در توییتر تحت عنوان سرآشپز نومی (Chef Nomi) شناخته می شود.به گفته Cochran، هرچند می توان اینگونه تصور کرد که چنین مشکلی صرفا ناشی از ایرادی در اکوسیستم است، اما او عقیده دارد که این سرمایه باید هرچه زودتر به کیف پولی که در حالت قفل مدیریتی قفل شده انتقال داده شود.

ظهور کیمچی Kimchi خواهر سوشی Sushi

اما حالا بعد از گذشت چند روز، سوشی با ظهور پروژه جدیدی بنام Kimchi قدیمی و دل آزار بنظر می رسد.Kimchi از یکی از شاخه های پروتکل یونی سواپ توسعه یافته است که نقطه اشتراک بین این دو یعنی Sushi و Kimchi محسوب می شود.

اینگونه بنظر میرسد که Kimchi تنها پس از چند ساعت از عرضه، موفق به رسیدن به ارزش نیم میلیارد دلاری شده است. اگر چه طبق اطلاعات منتشر شده رسمی، بنظر می رسد رقم واقعی در حدود ۱۷۵ میلیون دلار باشد.پلت فرم Kimchi، همانند خواهر خود Sushi، به کاربرانی که توکن های خود را در حالت قرارداد هوشمند قفل زمانی قرار دهند، در هزینه های معاملاتی خود از تخفیف برخوردار خواهند شد. هر چند که فعلا اطلاعات زیادی در این خصوص در دسترس وجود ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx