دلایل افزایش قیمت هدرا در یک هفته اخیر و سناریوهای پیش رو

هدرا و دلایل افزایش قیمت آن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4100 نفر

دلایل افزایش قیمت هدرا در یک هفته اخیر و سناریوهای پیش رو

در ۲۴ ساعت اخیر، HBAR، Arweave، Decred و YFI به ترتیب با رشدهای ۱۲.۷۹%، ۱۰.۳۳%، ۹.۷۰% و ۷% همراه بوده‌اند. در میان صد رمز ارز برتر از نظر ارزش بازار، رمزارزهای گفته شده در بین سودآورترین رمزارزها با رهبری هدرا Hedra (HBAR) بودند.

در حالی که آلت‌کوین‌ها با ارزش بازار متوسط به نظر می‌رسند که همچنان پیشرو هستند. این که آیا افزایش قیمت آلت کوین‌ها ادامه دارد تا حدودی به معیارهای اجتماعی و درون شبکه‌ای BTC‌ بستگی دارند که بتوانند واگرایی‌های صعودی خود را حفظ کنند.

با این وجود در زمان نگارش این مقاله، هدرا یک پروژه موفق به نظر می‌رسد. بنابراین از این آلت کوین چه انتظاری داریم؟

هدرا و پروژه‌های برتر

چرا حرکت صعودی؟

HBAR در هفته اخیر با رشد ۴۰% همراه بود. زیرا این موسسه HBAR سوار بر قطار متاورس شد. این حرکت بعد از آغاز همکاری با شریک جدید خود، MetaVRse، به منظور توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر متاورس شروع شد. همچنین عامل دیگری که باعث این رشد شد زمانی بود که این شرکت توییتی را در رابطه با تمایل گوگل برای دریافت پول کریپتویی برای Google Cloud منتشر کرد، بود. و نشان داد که همکاری هایی را با هدرا و دیگر رمزارزها بنا کرده است.

هدرا یک شبکه عمومی اثبات سهام (Proof-of-Stake) است. توکن بومی این شبکه HBAR است. این توکن امسال تقریبا با رشد ۷ برابری همراه بود. اما اگر در همین بازه به قیمت‌ها نگاهی بیندازیم، پروژه‌هایی مانند MATIC تقریبا با رشد ۱۰۰ برابری مواجه شده‌اند.

با این وجود، HBAR در تاریخ ۱۸ دسامبر به استفاده از شبکه بیشتر از ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه دست یافت. این مقدار نشان دهنده یک رقم بسیار بالا در فعالیت شبکه در حوزه بلاک چین است.

HBAR بعد از ایلان ماسک که آن را به عنوان یک کوین پایدار نامید محبوب شد. این پروژه از آن زمان به محبوبیت رسیده است. در واقع، در زمان نگارش این مقاله، فعالیت توسعه هدرا به بالاترین رکورد تاریخی خود رسیده است.

هدرا و روند قیمتی آن

 

در حالی که HBAR به عنوان یک گزینه بسیار مناسب در آینده به نظر می رسد، در همین موقع، این کوین از رکورد تاریخی خود در سپتامبر ۰.۵۷$ با ۳۵% افت مواجه شده است. آیا HBAR برای ریکاوری و رکورد تاریخی خود در نهایت حرکتی را شروع خواهد کرد؟

قیمت تا کجا می تواند رشد کند؟

با افزایش قیمت، ارزش بازار در حال گردش این رمز ارز نیز افزایش یافته است. این افزایش ارزش بازار یک نشانه مثبت است. اما نسبت Sharpe این آلت کوین همچنان منفی است اما نسبت به زمانی که در پایین ترین قیمت خود قرار داشت بهتر شده است. همین امر نیز می‌تواند یک نشانه مثبت برای رشد قیمت باشد.

هدرا و نسبت Sharpe

حجم معامله بالاتر HBAR در بازار اسپات می‌تواند یک عامل بسیار خوب در رشد بازارهای آتی نیز باشد. زیرا سود باز (Open Interest) با یک رشد ۸۸.۸۶% همراه بوده است. در واقع، با توجه به داده‌های Coinalyze، در تاریخ ۱۸ دسامبر حدودا دارایی‌هایی با ارزش ۴۷۷،۰۰۰$ در معاملات شرت (Short) لیکویید شدند. این بدان معناست که این بازار به سمت دیدگاه صعودی در حال حرکت است.

گفته شده است که HBAR توانسته است مقاومت ۰.۳$ را به حمایت تبدیل کند. اگر این رمز ارز موفق شود که قیمت خود را بالای این حمایت کلیدی نگه دارد می‌توانیم دیدگاه صعودی به آینده HBAR داشته باشیم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx