تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات، بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین BTC، ریپل XRP، پولکادات DOT، بیت کوین کش BCH
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2506 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات، بیت کوین کش

در چند روز اخیر، بیت کوین و سایر آلت کوین ها از سد مقاومتی پیش روی خود عبور کردند که نشان از تلاش گاوها برای کنترل بازار است. همراه ما باشید با تحلیل ارزهای دیجیتال.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۵ سپتامبر، بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۱۰۷۵۹ دلاری عبور کرد و حالا در تلاش است بالای سطح مقاومتی ۱۱۰۰۰ دلاری باقی بماند. این جهش می تواند خبر خوبی برای بیت کوین باشد چون با عبور از سطح ۹۸۳۵ دلار، کار برای خرس ها دشوار خواهد بود.

نمودار روزانه بیک کوین

دو سطح بعدی که احتمال می رود با مقاومت خرس ها رو به رو شود، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۱۱۲۶۹) و بالای خط روند خواهد بود. در صورتی که بیت کوین در این سطح ها سقوط کند، رسیدن به قیمت ۹۸۳۵ دلار کار دشواری خواهد بود.

شاخص مقاومت نسبی از خط روند نزولی خود خارج شده و در مرزهای مثبت قرار گرفته است که نشان می دهد گاوها در کنترل هستند. اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای  ۱۱۷۰۰ دلار برسانند ، احتمال افزایش قیمت تا ۱۲۴۶۰دلار وجود دارد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل توانست دوباره به سطح ۰.۲۳ دلاری برگردد که نشان دهنده دفاع گاوها بوده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که در سطح ۰.۲۵ دلاری قرار دارد، روند نزولی به خود گرفته است و شاخص RSI نیز منفی است که نشان از دست برتر خرس ها است.

نمودار روزانه ریپل

اگر خرس ها موفق شوند قیمت ها را به زیر بازه حمایتی ۰.۲۲ – ۰.۲۳ دلاری پایین بکشند، فروش احتمالا تشدید خواهد شد. سطح حمایتی بعدی نیز ۰.۱۹ دلار خواهد بود.

پولکادات (DOT)

پولکادت در تاریخ ۱۴ سپتامبر در سطح ۵.۵ دلاری سقوط کرد که نشان از فروش توسط خرس ها بوده است.

تحلیل پولکادات (DOT)

نمودار روزانه پولکادات

در صورتی که این روند نزولی ادامه داشته باشد، سقوط به سطح ۴ و سپس به ۳.۵ دلار ممکن خواهد بود. برعکس، اگر قیمت ها از سطح کنونی افزایش یابند، روند صعودی تداوم خواهد داشت. اولین هدف در این مسیر صعودی ۶.۵ دلار و سپس ۶.۸ دلار خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در تاریخ ۱۵ سپتامبر بیت کوین کش توانست سد مقاومتی ۲۳۵ دلاری را بشکند و اما موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۰ دلار) نشدند. این مساله نشان دهنده این موضوع است که خرس ها در حال فروش هستند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

اما در چند روز اخیر خرس ها موفق نشده اند که سد سطح حمایتی ۲۵ دلاری را بشکنند که نشان از کاهش فروش ها در سطوح پایین بوده است. بیت کوین کش در سطح مقاومتی ۲۳۵ دلاری قرار دارد و گاوها دوباره برای افزایش قیمت ها تلاش خواهند کرد. اگر موفق به افزایش قیمت ها بالای سطح متحرک نمایی شوند، افزایش قیمت ها تا سطح ۲۶۰ و سپس ۲۸۰ دلاری ممکن خواهد بود.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx