دستگیری یک ماینر از دیجیتال در محل کار!

دستگیری ماینر استرالیایی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3022 نفر

دستگیری یک ماینر ارز دیجیتال در محل کار!

یک ماینر که از پیمانکاران سابق دولت استرالیا بود در محل کار رمزارز استخراج می کرده است. Jonathan Koo که به عنوان پیمانکار در آژانس تحقیقاتی علمی دولت فدرال کار می کرد، کدی را در ابر رایانه ها نصب کرده بود که به او اجازه می داد از قدرت این ابر رایانه ها برای ماینینگ ارزهای دیجیتال برای منافع مالی شخصی خود استفاده کند.

جاناتان خو ۳۴ ساله که ساکن شهر سیدنی است، موفق شد به میزان ۹۴۲۰ دلار رمز ارز استخراج کرد. وی ارزهای استخراج شده خود را به کیف پول های اتریوم و مونرو خود انتقال داده بود. طبق محاسبات سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع استرالیا (CSIRO)،‌ فعالیت های خو برای استخراج ارز دیجیتال به میزان ۷۶۶۶۸ دلار برای این سازمان هزینه داشته است.

به گفته این سازمان فعالیت خو باعث شد که ابررایانه ها از اهداف تحقیقاتی خود فاصله بگیرند و انرژی آنها در زمینه های دیگری مورد استفاده قرار گیرد. این سازمان در زمینه های تجزیه و تحلیل داده های نجومی، تحقیقات پزشکی و مدل سازی های آب و هوایی فعالیت می کند.

خوشبختانه برای جاناتان خو، قاضی دادگاه وی را به زندان محکوم نکرد. به وی دستور داده شده تا به جای زندان رفتن ۳۰۰ ساعت خدمات اجتماعی و مشاوره ای را به اتمام برساند. اقدامات غیر قانونی خود در سال ۲۰۱۸ در ماه فوریه کشف شد که باعث اخراج شدن وی از این سازمان گردید.

این اولین باری نیست که مسئولان با کارمندانی که از ابر رایانه ها برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می کنند برخورد می کند. در سال ۲۰۱۹ یک دانشمند و کارمند سابق تاسیسات هسته ای روسیه از ابر رایانه ها برای استخراج بیت کوین استفاده کرد بود. وی به سه سال و سه ماه زندان و پرداخت ۲۰۰ هزار روبل محکوم شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx