کدام میم کوین محبوب‌تر است؟ دوج کوین (DOGE) یا شیبا (SHIB)؟

دوجکوین محبوب تر است یا شیبا؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1109 نفر

کدام میم کوین محبوب‌تر است؟ دوج کوین (DOGE) یا شیبا (SHIB)؟

افزایش محبوبیت میم کوین‌ها تا حدودی به دلیل تعداد زیاد صفحات منتشر شده درمورد این سکه ها است. زیرا سرمایه گذاران بیشماری به دنبال کسب اطلاعات درمورد میم کوین‌ها به خصوص DOGE و SHIB بودند.

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط Ahrefs.com، در ماه نوامبر، دوج کوین توانست به رکورد ۱۰۶،۸۰۰ صفحات منتشر شده آنلاین دست یابد.

تعداد صفحات منتشر شده درمورد دوج حداقل ۱۳ برابر بیشتر از شیبا اینو بود که توانست عدد ۸۱۰۰ نشریه را به خود اختصاص دهد. ارزش شیبا در ماه نوامبر حداقل ۳۳ درصد کاهش یافت. این در حالی است که دوج کوین نیز بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد.

صفحات منتشر شده در مورد این دو میم کوین محبوب زمانی افزایش یافت که بازار ارزهای دیجیتال نوسانات بالایی را تجربه می‌کرد. این صفحات منتشر شده آخرین تحولات در مورد این توکن ها را برای سرمایه گذارانی که به دنبال اطلاعات بیشتری بودند، فراهم کرد.

به طور کلی، با رشد این سکه ها، افراد بیشتری علاقه مند به یادگیری در مورد فرصت های سرمایه گذاری، ریسک ها، پیش بینی قیمت، کوین‌های جایگزین و نحوه سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتال بودند.

توکن های DOGE و SHIB بیشترین جستجو را داشتند

در همین راستا، این کوین‌ها بیشترین جستجو درمورد توکن‌ها را در اینترنت به خود اختصاص دادند. همانطور که قبلاً توسط فین بولد (Finbold) گزارش شده بود دوج کوین و شیبا اینو بیشترین تعداد جستجو در گوگل در ۳۰ ایالت آمریکا در سال ۲۰۲۱ را داشتند.

شایان ذکر است که این دو سکه به دلیل نداشتن موارد استفاده در دنیای واقعی مورد توجه قرار گرفتند. و هرگونه محتوای مرتبط در مورد پیشرفت های آن‌ها مانند فهرست بندی و پذیرش احتمالی باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شد. در نتیجه، ناشران مختلفی به اهمیت چنین اطلاعاتی را برای راهنمایی خوانندگان در سرمایه گذاری پی بردند.

علاوه بر این، اگرچه به نظر می رسد دوج کوین و شیبا اینو از محبوبیت یکسانی برخوردارند; اما دوج  تعداد صفحات منتشر شده بیشتری را به ثبت رسانده است; که تا حدودی به قدیمی‌تر بودن این سکه نسبت داده می شود.

طول عمر بیشتر دوج باعث شده است که از سوی افراد مشهور، مانند ایلان ماسک، امتیاز بیشتری به دست آورد. همچنین، DOGE از نظر ارزش بازار نیز از SHIB بالاتر است.

همچنین،در یک بازه زمانی کوتاه، جایگاه DOGE در اواخر اکتبر به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ و بالاترین رتبه‌بندی میم کوین از نظر ارزش بازار، به‌طور لحظه‌ای توسط شیبا اینو تهدید شد. این توسعه باعث امیدواریطرفداران SHIB شد. علاوه بر این، تعداد قابل توجهی از صفحات منتشر شده مرتبط با Dogecoin را می توان به طور بالقوه به کامیونیتی این سکه مرتبط کرد. Dogecoin یک کامیونیتی بزرگ و پر جنب و جوش در مقایسه با دیگر میم کوین ها است.

 

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx