بایننس به دنبال ثبت یک شرکت در کشور انگلیس است

صرافی بایننس در انگلیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1241 نفر

بایننس به دنبال ثبت یک شرکت در کشور انگلیس است

ژائو، مدیرعامل بایننس گفت:

علی‌رغم اینکه قانون‌گذار انگلستان دستور توقف معامله گری را در اوایل سال جاری داده بود، این صرافی در حال برنامه‌ریزی برای ورود به این کشور در شش تا ۱۸ ماه آینده است.

اداره رفتار مالی انگلستان (FCA) قابلیت بایننس برای معامله در انگلستان را در ماه ژوئن میلادی، در بحبوحه سرکوب گسترده نظارتی در صرافی‌های رمزنگاری شده را، لغو کرد. لازم به ذکر است که بایننس یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز جهان است.
برای تبدیل شدن به یک شرکت دارایی رمزارزی ثبت شده در انگلستان; این پلتفرم باید از مقرراتی که در رابطه با پولشویی و تامین مالی تروریست است، پیروی کند. برای برآورده کردن این الزامات; ژائو نشان داد که شرکت در حال  راه‌اندازی یک شرکت خاص در انگلستان است; که این شرکت مشابه زیرمجموعه خود یعنی Binance.US می باشد.

ژائو در ۴ دسامبر به تلگراف گفت;

بایننس قصد دارد برای مجوز FCA اقدام کند; در همین راستا بعد از اطلاعیه FCA در ژوئن، این صرافی تعدادی از کارکنان نظارتی سابق از انگلستان و دویست نفر از افراد در خصوص رعایت مقررات را استخدام کرد.

در ماه اکتبر، این صرافی، رئیس سابق روابط بین‌الملل در اداره خدمات مالی دبی (DFSA) را; به عنوان مدیر رابط نظارتی خود استخدام کرد تا بتواند روابط بهتری با نهادهای نظارتی بین‌المللی داشته باشد.

ژائو همچنین اشاره کرد; این پلتفرم به طور کامل دوباره با قانونگذاران تعامل دارد و در حال انجام تعدادی تغییرات اساسی در ارائه‌های محصول، فرآیندهای داخلی ما، و نحوه کار ما با قانونگذاران می باشد.
با تایید FCA، بایننس می‌تواند محصولاتی مانند معاملات آتی و مشتقات را در انگلستان دوباره ارائه دهد.
بایننس همچنین قبلاً معاملات مشتقات را برای کاربران آلمانی، ایتالیایی و هلندی به عنوان بخشی از یک طرح گسترده‌تر برای توقف عرضه این محصولات در سراسر اروپا به حالت تعلیق درآورده بود.

 

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx