سرنوشت بیت کوین و اتریوم در دست گاوها

سرنوشت بیت کوین و اتریوم در دست گاوها
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2739 نفر

سرنوشت بیت کوین و اتریوم در دست گاوها

در صورتی که گاوها اجازه سقوط بیشتر را ندهند،‌ می توانیم ثبات نسبی برای ارزهای بیت کوین و اتریوم را شاهد باشیم. بازارهای سهام ایالات متحده، طلا، نفت خام و بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته اصلاح شدند که این مسئله نشان دهنده فروش سرمایه ها توسط تریدرها در بیشتر بازارها می باشد.

تحلیل بازار

سرمایه کلی بازار ارزهای دیجیتال از ۳۹۴ میلیارد دلار به ۳۱۳ میلیارد دلار سقوط کرد که نشان دهنده نرخ اصلاح ۲۰ درصدی است. این سقوط باعث کاهش شدید سود قراردهای باز بیت کوین نیز شد که در تاریخ سوم سپتامبر به ۶۵۳ میلیون دلار رسید. با این وجود، حتی بعد از ریزش بازار، ترند ارزهای دیجیتال بزرگ نزولی نشده است زیرا آنها همچنان با ارزشی بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه خود در حال معامله هستند.

تریدرهای حرفه ای میانگین متحرک ساده را با دقت بررسی می کنند. بالا بودن این میانگین به معنی صعودی بودن بازار خواهد بود. معمولا پس از وقتی که کاهش شدیدی روی می دهد، به دلیل خرید در قیمت های پایین شاهد یک بازگشت خواهیم بود. اما خرس هایی که قادر به فروش به هنگام کاهش اول نبودند، منتظر می مانند که پس از افزایش قیمت ها ارزهای خود را به فروش برسانند.

اگر افت ارزش ها به سطح پایین تری برسد، ممکن هست حتی اصلاح عمیق تری در بازار روی دهد. برعکس اگر گاوها موفق به ثبات قیمت شوند و از بازگشت دفاع کنند، می توان انتظار داشت که اصلاح بازار به اتمام برسد. ارزهایی که در این مقاله به تحلیل آنها خواهیم پرداخت، همگی بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روز خود در حال معامله هستند و برای بازگشت و افزایش قیمت ها در تلاش هستند.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین در طی دو هفته ۲۱٪ ارزش خود را از دست داد و از ۱۲۰۰۰ دلار به سطح زیر ۱۰۰۰۰ دلاری نزول کرد. با نزول بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار، می توان انتظار داشت که آلت کوین های دیگر نیز با آن سقوط کنند. بیت کوین موفق به بازگشت با قدرت پس از سقوط از کانال ۱۰۰۰۰ دلاری در سه روز گذشته نشده است که نشان دهنده فروش توسط خرس ها در هر فرصتی بوده است. از طرفی تمایل کلی بازار به سمت فروش است تا خرید در قیمت های پایین.

بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

اگر گاوها موفق به بالا بردن قیمت ها به سطح ۱۰۴۰۰ دلاری نشوند، خرس ها برای تداوم اصلاح بازار تلاش مجددی خواهند کرد. با تداوم کاهش ها و سقوط به زیر ۱۰۰۰۰ دلار، می توان انتظار سقوط میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه را به مقدار ۹۰۷۸ دلار داشت. اگر بیت کوین با بازگشتی قدرتمند به سطح ۱۰۶۲۵ دلار برسد، می تواند تا سطح ۱۱۰۰۰ دلار افزایش داشته باشد. رسیدن به این سطح بسیار مهم خواهد بود چون نشان دهنده پایان ریزش خواهد بود.

بیت کوین 2

نمودار چهار ساعته بیت کوین

نمودار ۴ ساعته فوق نشان دهنده این است که گاوها اجازه ثبات قیمت ها در سطح زیر ۱۰۰۰۰ دلاری را نداده اند که نشان دهنده جمع شدن آنها در سطوح پایین است. اگر خرس ها موفق به شکستن سطح ۱۰۰۰۰ دلاری در چند روز آینده نشوند، امکان بازگشت قدرتمند و افزایش قیمت ها دور از ذهن نخواهد بود.

اتریوم (ETH)

اتریوم نیز با تجربه سقوط در تاریخ ۵ سپتامبر به ارزش ۳۶۶ دلار نزول پیدا کرد. این آلت کوین در تلاش است از ۳۰۸.۳ دلار فرارتر رود که بالاتر از میانگین متحرک ساده یعنی ۳۰۴ دلار است.

نمودار روزانه اتریوم

خرس ها تلاش می کنند که قیمت را در  ۳۷۷.۱ دلار نگه دارند و مانع از افزایش قیمت ها شوند که ۳۸.۲ ٪ سطح فیبوناچی از زمان اوج ۵۲ هفته ای است. اگر اتریوم از این سطح پایین تر بیاد و زیر ۳۰۸.۳ دلار برسد، می توان انتظار سقوط تا ۲۸۸ دلار را نیز داشت. برعکس، اگر گاوها موفق به نگه داشتن قیمت بالای ۳۶۶ دلار شوند، می توان انتظار بالا رفتن قیمت ها با افزایش خرید ها را داشت.

نمودار چهار ساعته

نمودار چهار ساعته فوق حاکی از کاهش شدید و فروش خرس ها برای بازگشت به روند نزولی بوده است. با این حال، گاوها در تلاش برای افزایش قیمت ها و بازگشت تا سطح ۳۶۶ دلار هستند. در حال حاضر قیمت این ارز در صرافی بایننس حدود ۳۳۴ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx