فناوری بلاکچین ۱.۴٪ از اقتصاد جهانی را تشکیل خواهد داد!

فناوری بلاک چین 1.4٪ از اقتصاد جهانی را تشکیل خواهد دهد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2744 نفر

فناوری بلاکچین ۱.۴٪ از اقتصاد جهانی را تشکیل خواهد داد!

تحقیق جدیدی که توسط PwC انجام شده است نشان می دهد که فناوری بلاکچین از طریق طیف گسترده ای از کاربردهای خود، به طور بالقوه ۱.۷۶ تریلیون دلار به تولید ناخالص داخل جهانی در ۱۰ سال آینده خواهد افزود. به عبارتی دیگر، این فناوری ۱.۴٪‌ از تولید ناخالص داخل جهانی را در سال ۲۰۳۰ به خود اختصاص خواهد داد.

این گزارش همچنین افزود که علاقه روزافزون به بلاک چین در درجه اول به دلیل نیاز به یک سیستم کارآمدتر است که بتواند اعتماد را در فرآیندهای وابسته به واسطه ها ادغام کند. در یک نظرسنجی دیگر، PwC دریافت که بیش از ۵۰٪ از مدیران عامل معتقد هستند که اعتماد رو به کاهش به روند تجارت در حال تاثیرگذاری روی سازمان آنها است.

کاربردهای اصلی بلاکچین

طبق این گزارش، بلاکچین به سازمان ها در تایید قراردادها، اسناد هویتی، گواهینامه ها، سوابق و توافق نامه کمک خواهد کرد.

اقتصاددانان PwC پتانسیل بلاک چین را در صنایع مختلف از جمله بهداشت، خدمات دولتی و عمومی، تولید، امور مالی، خرده فروشی و تدارکات ارزیابی کردند. آنها انتظار دارند که اکثر کسب و کارهای این صنایع از بلاکچین به نحوی تا سال ۲۰۲۵ استفاده خواهند کرد.

بنا به این گزارش اصالت، پرداخت ها و ابزارهای مالی، هویت، قراردادها و حل اختلافات و مشارکت مشتری ها از پنج مورد اصلی استفاده از بلاک چین در ۱۰ سال آینده خواهند بود.

انتظار می رود که در طول یک دهه، استفاده از بلاک چین فقط برای کاربرد اصالت ۹۶۲ میلیارد دلار به تولید ناخالص جهانی اضافه کند. پرداخت ها و ابزارهای مالی ممکن به صورت بالقوه ۴۳۳ میلیارد دلار از این فناوری بهره مند شوند. در حالی که انتظار می رود سه مورد دیگر به ترتیب بهره ای ۲۲۴، ۷۳ و ۵۴ میلیارد دلاری از این فناوری داشته باشند.

تا پایان سال ۲۰۲۱، بلاک چین ۶۶ میلیارد دلار به اقتصاد جهانی خواهد افزود. این گزارش تخمین می زند که تأثیر بلاک چین تا سال ۲۰۲۵ ۶.۵ برابر افزایش یابد و میزان ارزیابی را به ۴۲۲ میلیارد دلار افزایش دهد.

کشورهای پیشرو در بلاکچین

انتظار می رود که کشورهای چین و ایالات متحده تا سال ۲۰۳۰ از طریق گسترش استفاده از بلاک چین به ترتیب ۴۴۰ میلیارد و ۴۰۷ میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی خود اضافه کنند، در حالی که آلمان، هند، ژاپن و انگلیس دیگر قطب های برتر نوآوری در بلاک چین خواهند بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال!

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx