لونا، توکن بومی ترا در نقطه‌ای حساس قرار دارد

لونا، توکن بومی ترا در نقطه‌ای حساس به قرار دارد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1019 نفر

لونا، توکن بومی ترا در نقطه‌ای حساس قرار دارد

توکن بومی ترا، لونا (LUNA)، پس از بازگشت ۱۲.۳۶ درصدی، پیشتاز بازار ارزهای دیجیتال است. شاخص های فنی نشان می دهد که اکنون یک منطقه مقاومت بحرانی را شکسته است، که می تواند نشان دهنده دستاوردهای بیشتر در آینده باشد.

بازگشت ترا

توکن بومی ترا به نام لونا پس از متحمل شدن ضرر در چند هفته گذشته به سرعت در حال ریکاوری است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در اوایل هفته گذشته به زیر ۲ تریلیون دلار سقوط کرد و LUNA یکی از چندین دارایی است که با زیان شدید روبرو شد. این توکن لایه ۱ از ۵ آوریل تا کنون نزدیک به ۳۷ درصد کاهش قیمت داشته است و از بالاترین قیمت ۱۱۹.۵۰ دلار در ابتدای ماه به ۷۵.۵۵ دلار در اوایل صبح امروز رسیده است. با این حال، به نظر می رسد ترا نقدینگی کافی برای بازگشت قابل توجهی را علی رغم اصلاح شدید به دست آورده است.

اندیکاتور متوالی Tom DeMark سیگنال خرید را در نمودار ۱۲ ساعته لونا ارائه کرد زیرا قیمت ها به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ ساعته رسید. شکل‌گیری صعودی به‌عنوان ۹ کندل قرمز ایجاد شد که نشان‌دهنده افزایش ۱۲ ساعته کندل یک تا چهار ساعته است. به نظر می رسد که چشم انداز خوش بینانه با عبور ترا از سطح مقاومت ۸۳ دلار تأیید شده است.

فشار خرید بیشتر در اطراف سطوح قیمت فعلی می تواند لونا را به سمت ۹۰ دلار سوق دهد. اگر ترا بتواند بر این مانع غلبه کند، این سود می تواند به ۹۵ دلار یا حتی ۱۰۰ دلار برسد.

شایان ذکر است که لونا باید بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ ساعته خود با ۷۸ دلار در نمودار ۱۲ ساعته معامله شود. نقض چنین حوزه حمایتی حیاتی می‌تواند سرمایه‌گذاران را تشویق کند تا از موقعیت‌های خرید خود خارج شوند تا ضرر خود را کاهش دهند. در چنین موردی، افزایش احتمالی فشار فروش می‌تواند ترا را تا ۶۷ دلار کاهش دهد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx