هجوم کاربران جدید به سمت بیت کوین (BTC)

هجوم کاربران جدید به سمت بیت کوین (BTC)
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2719 نفر

هجوم کاربران جدید به سمت بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC) در هفته های اخیر نوسان شدیدی در قیمت هایش نداشته اما داده های زنجیره ای نشان می دهند که افراد بسیاری در حال ورود به شبکه این ارز دیجیتال هستند.

قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر نسبتاً ثابت باقی ماند و به نظر می رسد کاهش شدید قیمت های آلت کوین ها و DeFi وضعیت را برای بسیاری از سرمایه گذاران بدتر کرده است.

علیرغم عدم حرکت صعودی، داده های زنجیره ای نشان می دهد که خریداران جدید با سرعت هشدار دهنده ای در حال پیوستن به شبکه بیت کوین هستند.

اگر چه قیمت ها واکنش قابل توجهی به هجوم افراد به شبکه بیت کوین نداشته، اما ویلی وو (Willy Woo) یکی از تحلیلگران زنجیره ای معتقد است که این مسئله سبب رشد بیت کوین خواهد شد. وی افزود:

ما شاهد افزایش فعالیت شرکت کنندگان جدید در بیت کوین هستیم اما هنوز تاثیر این فعالیت ها در قیمت ها منعکس نشده است – موضوعی که اغلب رخ نمی دهد. این همان چیزی است که معامله گران و تریدرها واگرایی می نامند، در این مورد واضح است که روند صعودی خواهد بود.

هجوم کاربران جدید به سمت بیت کوین (BTC)

تعداد نهادهای جدید که به شبکه بیت کوین پیوسته اند

همانطور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، تعداد نهادهای جدیدی که از هفته گذشته به شبکه بیت کوین پیوسته اند به شدت در حال افزایش است و این تعداد به وضوح از تعداد ثبت شده در ماه آگوست پیشی گرفته است.

دلیل هجوم شرکت کنندگان جدید چیست؟

برخی از تحلیلگران باور دارند که افزایش کاربران جدید تا حدی می تواند ناشی از کاهش شدید قیمت های توکن ها و آلت کوین های DeFi باشد. در ۳۰ روز گذشته تریدرهای بسیاری زیان های دو رقمی را متحمل شده اند و این مسئله ممکن است باعث شده سرمایه گذاران بسیاری به دنبال گزینه های امن تری در بازار رمزارزها باشند.

با اینکه قیمت بیت کوین بارها و بارها نتوانسته از سد ۱۱۰۰۰ دلاری عبور کند، اما موفق شده است در ماه گذشته در کانال ۱۰ هزار دلاری ثابت بماند.

با توجه به هرج و مرج اقتصادی و سیاسی کنونی ایالات متحده و سایر کشورها که تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته اند، ثبات قیمت بیت کوین این استدلال را تقویت می کند که بیت کوین سرمایه ارزشمندی است.

اگرچه دلار آمریکا با وجود بحران مالی اخیر همچنان بیشترین متقاضی را داشته است، اما ممکن است موج دوم همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی تأثیر منفی بگذارد. چنین اتفاقی احتمالاً سرمایه گذاران را مجبور به سرمایه گذاری در دارایی هایی مانند طلا و بیت کوین می کند، به خصوص اگر قدرت دلار از دست برود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx