کم سوادان در بیت کوین (BTC) و آلت کوین ها سرمایه گذاری می کنند!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2772 نفر

کم سوادان در بیت کوین (BTC) و آلت کوین ها سرمایه گذاری می کنند!

به نظر می رسد کسانی که سواد مالی کمتری در مقایسه با دیگران دارند، اقدام به خرید بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال می کنند.

براساس گزارشی که بانک مرکزی کانادا منتشر کرده است، بیشتر کانادایی ها در حوزه ارزهای دیجیتال از دانش بالایی برخوردار هستند. اما بر خلاف انتظار، تعداد کمی از کانادایی ها در این عرصه فعالیت می کنند.

بانک مرکزی کانادا

بانک مرکزی کانادا

براساس نتایج نظر سنجی بانک مرکزی کانادا که در آگوست سال ۲۰۲۰ منتشر شد، آگاهی از ارزهای دیجیتال مثبت اما مالکیت آنها منفی تلقی می شود.

تعریف این بانک از سواد مالی، درک پایه ای از سرمایه گذاری و پس انداز برای دوران بازنشستگی است. نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که ۴۷٪ شرکت کنندگان سواد بالای مالی و ۱۸٪ نیز سواد مالی کمی دارند. نتایج این تحقیق نشان می دهد که کانادایی هایی که از سواد مالی کمتری برخوردار هستند، احتمال سرمایه گذاری آنها در ارزهای دیجیتال در مقایسه با دیگران دو برابر است.

تخمین بانک مرکزی کانادا براساس این گزارش این است که تقریبا ۸۴٪ کانادایی ها حداقل یکبار در مورد ارزهای دیجیتال شنیده اند و ۵٪ آنها بیت کوین و یا آلت کوین دارند.

گزارشی که توسط گروه مالی ING’s Think Forward Initiative در فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شد، اطلاعات بدست آمده در نظرسنجی فوق را تایید می کند. این گزارش براساس نظرسنجی دیگری است که در سال ۲۰۱۸ در ۱۵ کشور شامل آمریکا، استرالیا، بریتانیا و اعضای اتحادیه اروپا صورت گرفت.

اطلاعات بدست آمده همچنین نشان می دهند که سرمایه گذاران بسیاری احساس می کنند که سواد کافی را در این حوزه ندارند و به همین دلیل آنها از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کنار می کشند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx