چرا آلتکوین‌ها درحال ریزش هستند؟ | سیگنال صعودی برای بیت کوین

سیگنال بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6295 نفر

صبح امروز، یکشنبه ۱۹ شهریور ماه، بیشتر آلتکوین‌ها به رنگ قرمز درآمدند. با این وجود بیت کوین خیلی ریزش نکرد و تقریبا در یک حالت رنج به سر می‌برد. در این تحلیل قصد داریم تا علت این ریزش‌ها که سیگنال مثبتی برای بیت کوین به نظر می‌رسند را بررسی کنیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین BTC.D

سیگنال رایگان بیت کوین

نمودار روزانه دامیننس بیت کوین

نمودار BTC.D یا دامیننس بیت کوین، نشان دهنده سهم بیت کوین از کل بازار ارزهای دیجیتال است. همانطور که در نمودار مشخص است، امروز فعالیت دامیننسی BTC به صورت یک کندل صعودی و سبز نمایان‌ شده و همچنین در روز گذشته یک کندل چکش یا هامر تشکیل شده که نشان می‌دهند از دیروز روند برای دامیننس بیت کوین صعودی بوده است. این داده ها به نحوی نشان می‌دهند که پول و سرمایه‌هایی به سمت بیت کوین جاری شده که سهم بازار آن افزایش یافته است.

سیگنال خرید بیت کوین

نمودار روزانه دامیننس کل بازار بدون احتساب بیت کوین

از طرفی نمودار Total2 نیز منفی و قرمز است. این نمودار ارزش کل بازار کریپتو، بدون احتساب بیت کوین، را نشان می‌دهد. همانطور که در این نمودار مشاهده می‌کنید، در تایم فریم روزانه ۳ روز گذشته به رنگ قرمز ثبت شده است.

خرید بیت کوین

نمودار روزانه دامیننس تتر

نمودار دیگری که بررسی آن اطلاعات مشابه و جالبی به ما می‌دهد، نمودار دامیننس تتر، بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار است. این نمودار نیز مثبت و بولیش بود و بر خلاف Total2 سه روز گذشته را با رنگ سبز سپری کرده است.

چه اتفاقی درحال رخ دادن است؟

از برایند تحلیل سه نمودار بالا، رنج بودن BTC و ریزش آلتکوین‌ها می‌توان نتیجه گرفت که عده‌ زیادی از معامله گران یا از پوزیشن‌های آلتکوینی خود خارج شده اند و دارایی خود را تبدیل به تتر کرده‌اند، و یا اینکه آلتکوین‌های خود را تبدیل به بیت کوین کرده‌اند که منجر به افزایش سهم بازار بیت کوین و تتر گردیده است.

این موضوع می‌تواند یک سیگنال صعودی برای بیت کوین در نظر گرفته شود و می‌توان انتظار داشت که یک بیت کوین سیزن مقطعی را تجربه کنیم. البته از آنجایی که امروز یکشنبه است و حجم معاملات بازار کریپتو کاهش یافته، می‌توان حدس زد که رشد‌های بیشتر از فردا و با افزایش حجم معاملات آغاز شوند.

بررسی وضعیت بیت کوین

سیگنال بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین تتر

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم بیت کوین در یک منطقه خنثی (باکس سبز) نوسان می‌کند. حجم معاملات در این محدوده کاهش چشمگیری داشته که نشان می‌دهد گاوها و خرس‌های بیت کوین تمایل به ورود در معاملات، آن هم در قیمت‌های فعلی را ندارند.

منطقه تقاضای اصلی در حدود ۲۵۰۰۰ دلار (باکس آبی) قرار دارد و حمایت در این محدوده می‌تواند بیت کوین را به سمت تارگت ۲۸۶۰۰ دلاری (باکس قرمز) سوق دهد. از طرفی شکست محدوده ۲۵ هزار دلاری را می‌توان زنگ خطری برای بیت کوین و بازار کریپتو در نظر گرفت؛ زیرا با چنین شکستی، احتمالا بیت کوین به قیمت‌های ۲۰ و ۲۱ هزار دلاری سری خواهد زد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx