ملاقات صرافی ارزدیجیتال Zipmex با رگولاتور های تایلندی

صرافی ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

صرافی ارزدیجیتال Zipmex برنامه ریزی کرده است تا با کمیسیون بورس اوراق بهادار تایلند همراه با سایر رگولاتورها برای بحث در مورد طرح بهبود دیدار کند. Zipmex اخیراً نامه ای ارسال کرده است که در آن درخواست برنامه ریزی جلسات با تنظیم کننده های امنیتی را دارد.

این جلسه همچنین شامل سرمایه گذاران بالقوه شرکت رمزنگاری می شود. این صرافی در ماه ژوئیه برداشت ها را به دلیل بحران مالی متوقف کرده بود. جلسه ای که شامل SEC تایلند و سرمایه گذاران Zipmex می شود، قبل از نهایی شدن قرارداد تامین مالی مهم است.

 

Zipmex بیان کرد،

ما درخواست کرده‌ایم تا با کمیسیون بورس اوراق بهادار تایلند و تنظیم‌کننده‌های کشوری که در آن فعالیت می‌کنیم، جلساتی داشته باشیم تا سرمایه‌گذاران خود را به رگولاتورها معرفی کنیم و برنامه بهبود خود را به سازمان‌های دولتی ارائه کنیم.

صرافی رمزارز در ماه گذشته در مجموع سه یادداشت تفاهم (MOU) امضا کرده است. در حال حاضر شرکت در «ایالات پیشرفته» بحث با دو تن از سرمایه گذاران بالقوه خود است.

Crypto Exchange جزئیات سرمایه گذاران را فاش نکرده است

Zipmex در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاران بالقوه فاش نکرده است. اشاره کرده است که اکنون در «مراحل پیشرفته» بحث قرار دارد.

گفته می شود دور تامین مالی در ماه ژوئن امسال اتفاق افتاده است. به این معنی که جریان ورودی سرمایه در شرکت در واقع ارتباطی با مشکلات مالی فعلی آن ندارد.

این صرافی ارزدیجیتال همچنین بیان کرد که

سرمایه‌گذارانی که با آن‌ها گفتگو کرده‌ایم، پتانسیل ما را کاملاً درک می‌کنند و همچنین دیدگاه و مأموریت ما در توسعه اقتصاد دیجیتال در تایلند و آسیای جنوب شرقی را به اشتراک می‌گذارند.
در زمان‌های اخیر، صرافی ارز دیجیتال کیف Z خود را مجدداً فعال کرده است. این کیف پول به کاربران اجازه می دهد تا پاداش ها و درآمدها را دریافت کنند.
همچنین گزارش شده است که این شرکت با نمایندگان KordaMentha در تماس است.

این نمایندگان باید به عنوان مشاور مالی برای Zipmex کار کنند و همچنین به مدیران طرح پیشنهادی برای رسیدگی به بحران مالی با اصلاح استراتژی‌ها کمک کنند.
این استراتژی ها باید بتوانند وضعیت مالی فعلی را بازسازی کنند و همچنین “بازده را برای همه ذینفعان از جمله مشتریان و طلبکاران ما به حداکثر برسانند.”

سرمایه ممکن است به ارزش ۴۰ میلیون دلار باشد

هیچ کلمه ای در مورد سرمایه گذاران Zipmex وجود ندارد. دور تامین مالی به ارزش ۴۰ میلیون دلار و به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار گزارش شده است. گفته می شود که این شرکت در ماه آینده اطلاعات مربوط به همین موضوع را منتشر خواهد کرد.

علاوه بر این، کوین بیس قبلاً سرمایه گذاری استراتژیک نامشخصی را در Zipmex طی سه ماهه اول انجام داده است. Zipmex تمدید مهلت قانونی را تا ۲ دسامبر توسط دادگاه عالی سنگاپور تضمین کرده است. صرافی کریپتو زمان خریده است تا بتواند مشکلات نقدینگی خود را حل کند.

این بحث با SEC تایلند پس از یک ماه از زمانی که صرافی ارز دیجیتال خط تلفنی را برای سرمایه گذاران راه اندازی کرد، انجام می شود. این خط تلفن به سرمایه گذارانی که تحت تأثیر تعلیق برداشت قرار گرفته اند کمک می کند و شکایات خود را در مورد آن موضوع خاص گزارش می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx