این دو میم کوین پیشتازان بازار صعودی آینده هستند

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

دوج کوین (DOGE) و بوک آو میم (BOME) به طور هماهنگ در حال افزایش قیمت هستند و در حال حاضر، پیشتازان بازار میم‌کوین‌ها در روند صعودی فعلی ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند. با وجود راه‌اندازی در زمان‌های مختلف، هر دوی این میم‌کوین‌ها الگوی قیمتی تقریباً یکسانی را در نمودارهای روزانه خود نشان می‌دهند که بیانگر […]

میم کوین

دوج کوین (DOGE) و بوک آو میم (BOME) به طور هماهنگ در حال افزایش قیمت هستند و در حال حاضر، پیشتازان بازار میم‌کوین‌ها در روند صعودی فعلی ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند.

با وجود راه‌اندازی در زمان‌های مختلف، هر دوی این میم‌کوین‌ها الگوی قیمتی تقریباً یکسانی را در نمودارهای روزانه خود نشان می‌دهند که بیانگر همبستگی حرکات قیمتی آن‌ها است. با این حال، دوج‌کوین و بوک آو میم دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که نشان می‌دهد آن‌ها ممکن است در چرخه‌ی صعودی آینده نیز دوام بیاورند.

دوج‌کوین در حال حاضر با ارزش بازار قابل توجهی معادل 23.68 میلیارد دلار، به‌عنوان برترین میم‌کوین در سایت کوین مارکت کپ شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال محبوب با تم سگ، در جریان دوره‌ی صعودی گذشته با حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، و افزایش نجومی قیمتش، به شهرت رسید. در حالی که دوج‌کوین در دوره‌ی نزولی بازار افت کرد، اکنون به نظر می‌رسد که در حال بازگشت به قوت سابق خود است.

بهترین میم کوین
بوک آو میم یک میم کوین سولانا است که در سال جاری راه اندازی شده است

بوک آو میم، که در ماه مارس راه‌اندازی شد، در رتبه هشتم میم کوین های کوین مارکت کپ با ارزش بازار 923 میلیون دلار قرار دارد. اگرچه این ارز دیجیتال هنوز یک دوره‌ی صعودی را تجربه نکرده است، اما مسیر حرکت قیمتی آن، حتی با الگوی نمودارهای روزانه‌اش، دوج‌کوین را دنبال می‌کند. قابل ذکر است که هر دو میم کوین در 24 ساعت گذشته تقریباً 4 درصد افزایش یافته‌اند که نشان‌دهنده‌ی احتمال یک رالی (افزایش ناگهانی قیمت) است.

دوج کوین (DOGE) شاید شناخته‌شده‌ترین میم‌کوین باشد، اما این تنها یکی از ارزهای دیجیتال این دسته است که شاهد افزایش محبوبیت هستند. در کوین مارکت کپ، میم‌کوین‌ها با ارزش کل بازار 65.27 میلیارد دلاری، بخش قابل توجهی از بازار ارزهای دیجیتال (با سهم 5.33 درصدی) را تشکیل می‌دهند.

این رشد سهام بازار نه تنها به خاطر بازگشت تمایلات سفته‌بازی و پر ریسک در بین کاربران ارز دیجیتال است، بلکه ناشی از راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که بر بستر بلاک‌چین‌های مختلف پیاده‌سازی شده‌اند. این راه‌حل‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذابی را برای کاربرانی فراهم می‌کنند که به دنبال کسب سود در بازار صعودی آینده هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx