دوج کوین، در جایگاه هشتم از نظر ارزش بازار

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

داده‌ها نشان می‌دهد که دوج کوین پس از پشت سر گذاشتن کاردانو، اکنون به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است. پس از ماه‌ها عملکرد ضعیف، هفته گذشته، برای DOGE در فوق‌العاده بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت دوج کوین در حدود ۰.۱۱۶ دلار می‌باشد و در هفته گذشته ۹۶ درصد افزایش داشته است. در اینجا نموداری است که روند اخیر ارزش این کریپتو را نشان می دهد:

قیمت دوج کوین

همانطور که در نمودار بالا می بینید، دوج کوین طی روزهای اخیر حرکت صعودی شدیدی را مشاهده کرده است. اگرچه، در حالی که سود هفتگی کریپتو باورنکردنی است، ۲۴ ساعت گذشته چندان با آن مهربان نبوده است. در این دوره، میم کوین اصلی حدود ۱۳٪ ریزش کرده است.

دیروز نشانه هایی از آماده شدن نهنگ ها برای تخلیه وجود داشت، زیرا آنها تعداد زیادی کوین را به صرافی ها منتقل کردند. ممکن است این فروش عامل کاهش قیمت امروز باشد. قبل از این کاهش، قیمت دوج کوین در طول هفت روز گذشته بیش از ۱۱۰ درصد افزایش داشت. با این وجود، صرف نظر از کاهش اخیر، این کوین اخیراً رشد انفجاری داشته است و در نتیجه آن، در فهرست برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار، جایگاه هایی را به خود اختصاص داده است.

جدول زیر نشان می دهد که دوج کوین در وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال در کجا قرار دارد.

خرید دوج کوین

دوج کوین اکنون به رتبه هشتم در فهرست برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار رسیده است و بالاتر از کاردانو قرار گرفته است. اگرچه در حال حاضر شکاف بین این دو حدود ۱.۱ میلیارد دلار است، بنابراین اگر DOGE مجبور به ایجاد فاصله ایمن از ADA باشد، باید در روزهای آینده شاهد رشد بیشتری باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx