انکر نتورک Ankr Network (ANKR) به زودی در صرافی بیت کاب

انکر نتورک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5466 نفر
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
  • نام صرافی میزبان: Bitkub 
  • سایت ارز انکر نتورک : لینک
  • قیمت انکر نتورک در حال حاضر$ ۰.۰۵۵۲۲۳
انکر نتورک

انکر نتورک چیست ؟

در دنیای فناوری اطلاعات و رمزارزها، هر روز ارزهای دیجیتال جدیدی معرفی می‌شوند. ارز دیجیتال انکر نتورک یکی از این ارزهای جدید است که به تازگی به بازار وارد شده است و توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در این مقاله، به بررسی کامل ارز دیجیتال انکر نتورک می‌پردازیم.

بررسی کامل ارز دیجیتال انکر نتورک

ارز دیجیتال Ankr Network (ANKR) در حقیقت یک شبکه است که خدمات ابری مبتنی بر نگهداری را فراهم می‌کند. این ارز با نماد اختصاری ANKR شناخته می‌شود و بر اساس استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده است. مهمترین ویژگی ارز دیجیتال انکر در نحوه استفاده از منابع مشترک برای میزبانی نودها و محاسبات ابری است. این به کار گیری منابع مشترک باعث می‌شود استقرار و استفاده از خدمات Web3 آسان و قابل دسترس باشد.

عملکرد انکر نتورک

شبکه انکر ابتدا در ناواکیو سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شبکه در حین حضور در بازار رمزارزها با استفاده از منابع مشترک، بازار سرویس ابر مبتنی بر محتوا را به وجود آورده است. این بازار سرویس ابری، امکان استفاده از منابع محاسباتی بیکار برای دارندگان مراکز داده فراهم می‌کند و همچنین اپراتورهای گره می‌توانند از منابع ابری برای اجرای گره‌های بلاکچین با قیمت مناسب استفاده کنند.

استفاده‌ها و کاربردها

ارز دیجیتال انکر نتورک در صنعت ابری و خدمات نگهداری یک سری کاربردهای مفید دارد. از جمله استفاده‌ها و کاربردهای ارز دیجیتال Ankr Network (ANKR) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان استفاده از منابع محاسباتی بیکار برای دارندگان مراکز داده
اجرای گره‌های بلاکچین با قیمت مناسب برای اپراتورهای گره
فراهم کردن یک بازار سرویس ابر مبتنی بر محتوا

نتیجه‌گیری

ارز دیجیتال Ankr Network (ANKR) یک ارز دیجیتال نوظهور است که خدمات ابری مبتنی بر نگهداری را به کاربران فراهم می‌کند. این ارز با استفاده از منابع مشترک، استقرار Web3 را آسان و مقرون به صرفه می‌کند. همچنین، بازار سرویس ابری ارز دیجیتال Ankr Network (ANKR) امکان استفاده از منابع محاسباتی بیکار را فراهم می‌کند و اپراتورها می‌توانند از منابع ابری برای اجرای گره‌های بلاکچین استفاده کنند.

به طور کلی، توسعه ارز دیجیتال Ankr Network (ANKR) و استفاده از زیرساخت ابری‌اش می‌تواند به پیشرفت و افزایش بهره‌وری در صنعت ابری و خدمات نگهداری کمک کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx