تقویت شاخص دلار و کاهش قیمت بیت کوین ، گام بعدی چیست؟

تحلیل شاخص دلار
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 459 نفر

ما همچنین پویایی نوسانات را در بین طبقات دارایی به دقت دنبال می کنیم، زیرا سطوح نوسانات تاریخی و ضمنی در یک طبقه دارایی برای ارزیابی ریسک نسبی بسیار مفید است.

قبل از بررسی، اجازه دهید تز فعلی خود را در مورد وضعیت بازارهای ریسک جهانی دوباره مرور کنیم:

یک رکود بزرگ در سرتاسر اقتصاد جهانی وجود دارد، زیرا سیاست کوته بینانه انرژی برای بالا نگه داشتن فشارهای تورمی کار کرده است. اگرچه سهام و ریسک به طور کلی از اواسط ژوئن تسکین یافته است، ما معتقد بودیم و هستیم که این یک روند صعودی در بازار نزولی است که درد بیشتری در سراسر بازار های مالی احساس می شود.

بازارهای جهانی معاملات خود را با ریسک گریزی شروع کردند وبا افزایش نوسانات و نزدیک شدن مجدد دلار به بالاترین سطح چند دهه اخیر، کاهش یافتند.

از آنجایی که بازارهای سهام شروع به ریزش می کنند و نوسانات در سیستم قدیمی از طریق اهرم دهی افزایش می یابد، به نظر می رسد دردسر بیشتری برای قیمت بیت کوین قریب الوقوع است.

شاخص دلار در حال نزدیک شدن به بالاترین حد چند دهه اخیر است

در عکس زیر، نوسانات ضمنی ماه پیش برای بیت کوین نشان داده شده است که می توان آن را شبیه به VIX(شاخص نواسانات) در نظر گرفت. در حالی که سهام در حال حاضر با نوسان انتظاری ۲۴ درصدی برای ماه آینده معامله می شود (که توسط VIX در ۲۴ بیان شده است)، بازار اختیار بیت کوین متضمن نوسانات ۷۱ درصدی برای قراردادهای یک ماهه است.

منبع : گلسنود

منبع : گلسنود

بنابراین، عملکرد ضعیف بیت کوین نسبت به سهام در طول صعود بازار و کاهش متعاقب آن از بالاترین سطح میان مدتی، برای گاوها نگران کننده است و به طور کلی در مورد تقاضا برای دارایی در قیمت های فعلی بازار صحبت می کند.

ما فقط شواهد عینی را بررسی میکنیم . بیت کوین در طول سال ۲۰۲۲ با داشتن بتای مثبت با سهام در مسیر صعودی و نزولی، همراه با سهام در طول این تابستان افزایش یافت ،اما به نسبت رشد کمتری را تجربه کرد.

از آنجایی که افزایش بازدهی اوراق و  رشد دلار فشار فزاینده ای را بر سهام جهانی وارد می کند، باید از خود بپرسید که نتایج احتمالی ان در سهام چیست و واکنش محتمل برای بازار بیت کوین با نقدینگی کمتر چیست.

از آنجایی که بازارهای سهام شروع به فروپاشی می کنند و نوسانات در سیستم قدیمی از طریق کاهش اهرم افزایش می یابد، ما به طور فزاینده ای به این باور داریم که درد اضافی مسیر محتمل در بازار بیت کوین به زودی خواهد بود و سرمایه گذاران فرصت طلب نیز به نوبه خود باید آماده باشند.

بیت کوین موجود در سهام S&P 500 به پایین ترین حد خود در سال ۲۰۲۲ نزدیک می شود:

نمودار بیت کوین به اس پی

نمودار بیت کوین به اس پی۵۰۰

نمودار بیت کوین به S&P 500 که به پایین ترین حد سال ۲۰۲۲ نزدیک می شود با توجه به همبستگی تاریخی نسبی بین دو طبقه دارایی، نوسانات تاریخی و ضمنی بازار بیت کوین، و مسیر احتمالی رو به جلو برای اقتصاد جهانی، حرکت قیمت چشم انداز کوتاه و میان مدت بازار ما را تعیین می کند که کف جدید را خواهد ساخت یا نه.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx