توسعه دهنده تورنادو کش ۹۰ روز دیگر در حبس می ماند

توسعه دهنده تورنادو کش
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

الکسی پرتسف، توسعه دهنده سرویس میکسر رمزارز تورنادو کش، باید حداقل ۹۰ روز را در زندان بگذراند. اگرچه که وی هنوز به جرمی متهم نشده است. دستگیری توسعه دهنده تورنادو کش خشم و نگرانی‌های جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت. آن ها معتقدند چنین اقدامی می‌تواند پیامدهای جدی برای دیگر توسعه‌دهندگان متن باز داشته باشد.

جلسه دادگاهی در هلند که در روز چهارشنبه (۲۴ اگوست ۲۰۲۲) برگزار شد، حکم داد که پرتسف باید ۹۰ روز دیگر در بازداشت بماند. این حکم پس از آن صادر شد که قاضی درخواست وکلای پرتسف برای اعطای وثیقه برای متهم را رد کرد. به گفته سخنگوی دادگاه هلند، یک جلسه عمومی اولیه باید ظرف ۹۰ روز برگزار شود.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، Pertsev توسط مقامات هلندی در آمستردام به ظن اینکه توسعه دهنده جریان های مالی غیرقانونی را پنهان کرده و پولشویی از طریق تورنادو کش را فعال کرده است، دستگیر شد. این دستگیری اعتراضات متعددی را در میان حامیان کریپتو ایجاد کرده است، با این نگرانی که چنین اقدامی می تواند موجی از دستگیری توسعه دهندگان منبع باز را آغاز کند که نمی توانند نحوه استفاده از کدهای خود را کنترل کنند.

یک دادخواست آنلاین برای آزادی پرتسف وجود دارد. به دنبال جمع آوری ۲۵۰۰ امضا است و تاکنون توسط ۲۴۸۵ نفر امضا شده است. همچنین بیش از ۵۰ نفر در میدان دام آمستردام در اعتراض به این دستگیری تجمع کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx